اخبار داغ

مطالبه مردم از دستگاه قضا، ضاربان طلبه فردیسی را به دام پلیس امنیت انداخت/ تجمع مشکین‎دشتی‎ها برای جمع آوری فساد در بلواری که خوشنام نیست!

مطالبه مردم از دستگاه قضا، ضاربان طلبه فردیسی را به دام پلیس امنیت انداخت/ تجمع مشکین‎دشتی‎ها برای جمع آوری فساد در بلواری که خوشنام نیست!
شامگاه یکشنبه تجمع مردمی در حمایت از طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر فردیسی در مسجد امام رضا (ع) کرج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، «حمله اراذل و اوباش به یک طلبه فردیسی با قمه!»، این خبری بود که روز 29 تیر ماه در شبکه خبری تحلیلی تیتریک منتشر شد، حادثه ای که بازتاب های فراوانی را در کمترین زمان ممکن به دنبال داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ماجرا از این قرار بود که  ۹ اراذل اوباش که 3 نفر از آنها دختر بودند و به گفته شاهدان حالت طبیعی نداشتند هنگام مواجه شدن با یک طلبه وی را مورد تمسخر قرار می دهند.
,
 
,
طلبه جوان با بی توجهی به آنها از کنار آنها عبور می کند اما به دنبال فحاشی اراذل نسبت به این طلبه، وی آنها را نهی از منکر می کند که در نهایت منجر به درگیری و ضرب و جرح طلبه با سلاح قمه قرارمی شود.
,
 
,
به گفته شاهدان عینی ماجرا، 3 دختر همراه با این اراذل نیز برای کمک به آنها، لوله آهنی و قمه را از دو خودرو دنا و پژو ٢٠٦ بیرون آورده و به دست همراهان خود دادند و طلبه مجروح را که در جریان درگیری بی هوش بر زمین افتاد بود را از ناحیه پشت و پهلوی مجروح کردند.
,
 
,
این خبر اگر چه در همان دقایق نخست در شبکه های اجتماعی باز نشر شد و واکنش های کاربران البرزی را به دنبال داشت اما در همان ساعات اولیه توسط فرماندار فردیس تکذیب شد اما ابوالفضل اینانلو مجددا در یک تماس تلفنی خبر را مورد تائید قرار داد. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
پیگیری خبرنگار تیتریک از نیروی انتظامی استان البرز برای دستگیر شدن این اراذل و اوباش با این پاسخ همراه شد که بلوار خوشنام و مکانی که در آن این حادثه به وقوع پیوسته است به حوزه انتظامی ملارد باز می گردد. 
,
 
,
موج حمایت شبکه های اجتماعی از امیر دهقان حسن زاده موجب شد تا پس از ترخیص این جوان از بیمارستان مدنی کرج، حجت الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس و حجت الاسلام مهدی ولایی برحق رئیس سازمان تبلیغات اسلامی البرز به دیدار این آمر به معروف رفته و از نزدیک جویای حال وی شوند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
به دنبال مطالبه مردم برای دستگیری عوامل این حادثه تلخ، جواد جبله دادستان ملارد اعلام کرد رانندگان ۲ خودرو مربوطه شناسایی و دستگیر شدند و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت قرار گرفتند.
,
 
,
۵ نفر در خصوص این موضوع دستگیر شدند که ممکن است دخالت و مباشرت بعضی کمتر باشد.
طلبه مورد نظر که غیرملبس نیز بود در اثر حمله و درگیری با چندین نفر که گویا حجاب و حرکات مناسبی نداشتند مصدوم شد و مرتکبین این اقدامات علاوه بر اخلال در نظم عمومی، از حیث تجری و بیم تجری مرتکب و دیگران مورد اعمال ماده ۶۱۴ قانون تعزیرات اسلامی قرار می‌گیرند و دیه و شکایت شاکی نیز پابرجا خواهد بود و یقینا مشمول مقررات تخفیفی نخواهند شد.
,
,
 
,
قوه قضاییه مطابق قوانین و مقررات هیچ گونی تعارفی در برخورد با متخلفین بدحجابی، اعمال منافی عفت و مجازات مرتکبین اعمال ندارد و قطعا با هنجارشنکنان برخورد خواهد کرد.
,
 
,
و اما شامگاه یکشنبه 30 مرداد 98 و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء، تجمع مردمی در حمایت از طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر کرجی در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد. 
,
 
,
در این تجمع مردم و روحانیت ضمن تقدیر از دادستانی برای دستگیری به موقع ارذل و اوباش 2 خواسته خود را مبنی بر در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان این حادثه و بررسی مفاسد موجود در خیابان مشکین دشت تا خوشنام از دستگاه قضا مطالبه کردند.  
 
 
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه