اخبار داغ

فرماندار شهرستان اردل؛

بخشدار مرکزی اردل به زودی معرفی می‌شود

بخشدار مرکزی اردل به زودی معرفی می‌شود
فرماندار شهرستان اردل گفت:همانطور که می‌دانید قبل از انتصاب افراد، از نهادهای مختلف استعلامات گوناگونی انجام می‌شود و بخشدار مرکزی شهرستان اردل تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ معرفی بخشدار مرکزی شهرستان اردل یکی از مطالبات مردم این بخش بوده طوری که یکی از اهالی شهر اردل در پیامی به پایگاه خبری جهانبیبن نیوز اظهار کرد:بخش مرکزی شهرستان اردل 11 ماه بدون بخشدار است چرا نماینده مجلس و مدیران ارشد استانی و فرماندار  یک نفر را برای این  پست معرفی نمی کنند.

این موضوع را صبح امروز از محمود کیانی  فرماندار شهرستان اردل پیگیر شدیم ایشان در این خصوص اظهار داشت: تا کنون  لیست 5 نفر را برای استعلامات بخشدار مرکزی شهرستان اردل ارسال کردیم ولی با این افراد موافقت نشد.

کیانی افزود: همانطور که می‌دانید قبل از انتصاب افراد، از نهادهای مختلف استعلامات گوناگونی انجام می‌شود طبق خبری که به دست بنده رسید بخشدار مرکزی شهرستان اردل تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه بخش مرکزی شهرستان اردل  از جایگاه ویژه ای برخوردار است انتظار می رود حداقل گزینه ای برای این بخش معرفی شود که پیگیر مطالبات مردم محروم این منطقه باشد و با درد مردم آشنا باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه