اخبار داغ

مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار مازندران خبر داد

برگزاری هفتمین جشنواره خاطره‌نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مازندران

برگزاری هفتمین جشنواره خاطره‌نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مازندران
مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری هفتمین جشنواره خاطره نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد صادقی سنگدهی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری هفتمین جشنواره خاطره نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال 1398 در مازندران خبر داد.

وی بیان کرد: این جشنواره با موضوعات «شهدا و جانبازان مازندرانی در خارج از مرزهای کشور»، «رزمندگان مازندرانی در زمان اسارت توسط رژیم بعث عراق»، «دیپلمات‌ها و سفارتخانه‌ها»، «حج و اماکن مذهبی عربستان، عراق و سوریه و...»، «مدافعین حرم‌های اهل بیت(ع)»، «مدافعین مرزها» برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به برخورداری خاطره از عناصر زمان، مکان، استناد و راوی، انتخاب سوژه مناسب برای موضوع و نثر و شیوه نگارش را از دیگر معیارهای ارزیابی خاطرات برشمرد.

صادقی‌سنگدهی، شرایط شرکت در جشنواره را مازندرانی بودن راوی و نویسنده، عدم محدودیت از نظر تعداد اثر اعلام کرد و تعداد صفحات هر اثر را حداقل 300 و حداکثر 2 هزار و یک‌صد کلمه به صورت تایپ شده برشمرد.

وی با بیان اینکه از صاحبان 12 اثر برگزیده استانی با اهداء جوایز نقدی تقدیر خواهد شد، افزود: همچنین آثار برگزیده در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

صادقی سنگدهی، ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس: ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه هفتمین جشنواره خاطره نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و یا به آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com تا پایان مهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه