اخبار داغ

خبرنگار و مستند ساز همدانی:

اقدامات «تحریمی» علیه صدا و سیما حاصل همنشینی با غرب/ دولت بخاطر یک اجنبی مردمش را تحریم کرده است

اقدامات «تحریمی» علیه صدا و سیما حاصل همنشینی با غرب/ دولت بخاطر یک اجنبی مردمش را تحریم کرده است
خبرنگار و مستند ساز همدانی با بیان اینکه تحریم صدا و سیما شایسته دولتی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارد نیست گفت: میزان نفوذ این جاسوس به قدری بالا بوده که 4 سال بعد از رفتنش بازهم تیر و ترکش هایش برخی ارگان‌ها را می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فردوسی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه گاندو عین واقیعت بود اظهار کرد : آیا دولت نمی‌خواهد بعد از 6 سال سرش را از زیر برف بیرون بیاورد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تاکید بر اینکه صحبت هایی که از سوی افرادی نسبت به تخیلی بودن این فیلم عنوان می‌شود حاصل تخیل و توهم خود این افراد است گفت: این عین پر رویی است که دستاورد های مبادله یک جاسوس حرفه‌ای آمریکایی را به نام برجام بزنند و در ادامه، داستان این جاسوس را نیز تکذیب کنند.

,

خبرنگار و مستند ساز همدانی با اشاره به اینکه گاندو گام بزرگ و جدیدی در رسانه ملی بود گفت: مردم انتظار دارند باز هم در قالب چنین سریالی هایی از چنین اتفاقاتی با خبر شوند.

,

فردوسی‌پور ادامه داد: اینکه می‌بینیم دولت تحمل چنین صحبت هایی را ندارد و جدیدا صدا و سیما را نیز تحریم کرده است حاصل هم نشینی و تمایل به تفکر به غربی هاست، بی شک کمال هم نشینی با کسانی که کارشان تحریم و ظلم است روی روحیات این افزاد تاثیر گذاشته است.

,

وی خاطر نشان کرد: وقتی یک جاسوس از مزه آدامس یک رئیس جمهور هم خبر دارد دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند، دولت به جای این اعتراض ها و تحریم به دنبال اصلاح ساختار و فیلتر کردن افراد خود باشد.

,

خبرنگار و مستند ساز همدانی در ادامه با بیان اینکه دولت نباید این همه معترض باشد افزود:جاسوس در هر ارگان و نهادی می‌تواند باشد حال این بار داستان جاسوسی بود، که در بدنه دولت نفوذ کرده بود.

,

فردوسی‌پور با تاکید بر اینکه نه تنها دولت بلکه دیگر ارگان ها قوه ها و نهادها نیزباید در مقابل نقد، سعه صدر داشته باشند گفت: کسی منکر خدمات و تلاش‌های دولت در حوزه های مختلف نیست اما باید قبول کرد کاستی بسیار بوده است.

,

وی ادامه داد: دولت نباید دست به تحریم صدا و سیما میزد این رفتار ها شایسته دولتی در نظام جمهوری اسلامی نیست که کشور را دچار خود تحریمی کند

,

خبرنگار و مستند ساز همدانی گفت: میزان نفوذ این جاسوس به قدری بالا بوده که 4 سال بعد از رفتنش بازهم تیر و ترکش هایش برخی ارگان‌ها را می‌گیرد و یک سازمان همچون صدا و سیما باید بخاطر او تحریم شود.

,

فردوسی‌پور خاطر نشان کرد: چرا دولت باید برای مبرا کردن خود چهره یک جاسوس را تطهیر کنند و برای این اتفاق حتی دست به تحریم صدا و سیما نیز بزند.

,

وی در پایان گفت: خواه یا ناخواه این احساس به وجود آمده که دولت بخاطر یک اجنبی به نام جیسون رضائیان، رسانه ملی و در واقع مردم خود را تحریم می‌کند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه