اخبار داغ

نماینده آستان قدس رضوی در بروجرد:

اجرای طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در لرستان

اجرای طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در لرستان
نماینده آستان قدس رضوی در بروجرد گفت: طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در کل کشور در حال اجرا است و این طرح در استان لرستان نیز اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: یکی از اقدامات آستان قدس رضوی طی سال‌های اخیر، ایجاد شرایط لازم برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی خانواده‌های محروم است که در این راستا این پروژه در روستای قائد طاهر بروجرد در بخش اشترینان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار, سفیر افلاک، ,

 

,

وی افزود: پروژه پرورش جوجه بلدرچین با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 30 میلیون تومان با اشتغال‌زایی چهار نفر به بهره‌برداری رسیده است؛ این واحد پرورش بلدرچین، ظرفیت تولید بیش از هفت نوع پرنده را دارد که با ارائه تسهیلات می‌توان این واحد را گسترش داد تا اشتغال‌زایی در این بخش افزایش یابد.

,

 

,

نماینده آستان قدس رضوی در بروجرد عنوان کرد: آستان قدس باهدف محرومیت‌زدایی، تسهیلات اشتغال‌زایی را در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌دهد تا بتوانند علاوه بر ایجاد درآمد در راستای اشتغال‌زایی نیز مؤثر باشند.

,

 

,

وی تصریح کرد: این طرح در کل کشور در حال اجرا است و بروجرد اولین شهرستان استان است که اجراکننده طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی آستان قدس است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه