اخبار داغ

استاندار اردبیل:

زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در اردبیل آماده است/ آراللو و آلنی پس از تاسیس شهرداری ها از اعتبارات دولتی برخوردار می شوند

زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در اردبیل آماده است/ آراللو و آلنی پس از تاسیس شهرداری ها از اعتبارات دولتی برخوردار می شوند
استاندار اردبیل با بیان اینکه زیرساخت ها برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان اردبیل فراهم شده است، به زمان تخصیص اعتبارات دولتی به شهرهای جدیدالتاسیس اشاره کرد و گفت: این اعتبارات پس از ابلاغ رسمی دولت، به شهرها تخصیص داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به وضعیت احداث پل معلق هیر اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های پل معلق فراهم است و تا ظرف یک ماه آینده آب، برق و راه نیز به اتمام می شود تا شاهد افتتاح کامل این پروژه گردشگری در استان اردبیل باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: پس از اعلام رسمی  از سوی سرمایه گذار  برای احداث پل معلق هیر طی صورتجلسه ای، استانداری اردبیل متعهد شد با تامین زیرساخت همزمان با پیگیری های سرمایه گذار جهت احداث پل معلق، دستگاه های اجرایی مرتبط نیز امکانات لازم را فراهم کنند تا هر دو پروژه همزمان به بهره برداری برسند.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه پل معلق هیر در یک منطقه کوهستانی واقع شده است، گفت: با توجه به اینکه این منطقه زیرساخت های لازم به خود را نیازمند است،کار جاده سازی، اب رسانی و برق رسانی از هم اکنوا اغاز شده است.

,

بهنام جو در ادامه سخنان خود به انواع زیر ساخت ها جهت توسعه اشاره کرد و گفت: هم اکنون در شهرهای مختلف استان با فراهم شدن امکانات و زیر ساخت های لازم ، آماده واگذاری زمین در شهرک های صنعتی  اردبیل، نیر، کوثر، گرمی، مشگین شهر و پارس آباد جهت احداث کارگاه های تولیدی و کارخانه به سرمایه گذاران هستیم.

,

وی در ادامه سخنان خود به تمایل برخی سرمایه گذاران جهت احداث کارخانه یا مرکز اقتصادی بیرون از شهرک های صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: طی توافق نامه ای همزمان با کار احداث توسط سرمایه گذار، ما نیز متعهد به فراهم کردن زیرساخت ها و بسترهای لازم هستیم.

,

وی ضمن اعلام آمادگی دولت برای فراهم کردن بسترهای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران در استان اردبیل خاطرنشان کرد: استانداری اردبیل از همه سرمایه گذاران در استان اردبیل استقبال و حمایت می کند.

,

بهنام جو در پاسخ به خبرنگار سبلان ما در خصوص زمان تخصیصی اعتبارات دولتی به شهر های جدیدالتاسیس آلنی و آراللو نیز گفت: مجموعه هایی که به شهر یا شهرستان تبدیل می شودن پس از ابلاغ رسمی از سوی دولت از اعتبارات سایر شهر ها نیز برخوردار می شوند.

,

وی به تشکیل شهرداری ها در شهرهای جدیدالتاسیس اشاره کرد و گفت: شهرداری ها اولین مرکز در شهرها محسوب می شوند که پس از تاسیس از حمایت های مردمی همچون پروانه ساخت و عوارض نوسازی برخوردار می شوند و  در مراحل بعد از اعتبارات دولتی همچون محل ارزش افزوده و بودجه های عمرانی استان برخوردار خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه