اخبار داغ

رئیس هیات نجات غریق مازندران خبر داد

نجات 605 غریق از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی مازندران

نجات 605 غریق از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از آغاز طرح سالم سازی موفق به نجات 605 نفر در آب‌های ساحلی استان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی کریمیان در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در استان از خردادماه امسال اغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: در این مدت ۱۱ نفر غرق شدند که سهم آقایان ۱۰ نفر و خانم یک نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: از این تعداد جان باختگان در آب‌های ساحلی استان سه نفر در آب‌های ساحلی نوشهر، سه نفر در بابلسر، دو نفر در عباس آباد، یک نفر در بهشهر، یک نفر در سرخرود و یک نفر در رامسر غرق شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: ناجیان غریق در این مدت موفق به نجات ۶۰۵ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند که از این تعداد غریق، ۴۴۳ مرد و ۱۶۳ زن بودند که از امواج سهمگین خزر نجات یافتند.

وی گفت: از این تعداد غریق ۲۷ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: شهر‌های ساحلی نوشهر، بابلسر و عباس آباد بیشترین غریق را در این مدت داشتند.

کریمیان افزود: 950 ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه