اخبار داغ

دولت توان کنترل قیمت کالاهای اساسی را ندارد

دولت توان کنترل قیمت کالاهای اساسی را ندارد
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دولت توان کنترل قیمت کالاهای اساسی را ندارد و البته اجناس نیز از مجراهای مختلف به کشور وارد می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چند نرخی بودن قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: این مسئله همیشه در کشور ما وجود داشته و نظارت کاملی هم بر روی آن نبوده است. اما امروز به دلیل کمبود اجناس بیشتر خود را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه نگاه نظارتی دولت  بر اقتصاد و قیمت کالاهای اساسی ضعیف است، گفت: دولت توان کنترل قیمت کالاهای اساسی را ندارد و البته اجناس نیز از مجراهای مختلف به کشور وارد می‌شود و چند نرخی بودن ارز نیز به این مسئله دامن می‌زند. به همین دلیل قیمت‌ها متفاوت است.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه یکی از وظایف مجلس نظارت است، گفت: ما از راههای مختلف این موضوع را به دولتی‌ها یادآوری می‌کنیم زیرا جز استیضاح، تذکر، اعتراض و فریاد زدن که کار دیگری از دست‌مان برنمی‌آید. گوش شنوایی نیست و ما هم ابزاری جز این چیزهایی که گفتم نداریم.
,
 
,
عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها از مجلس دهم انتقاد می‌کنند که این مجلس کارآمد و قوی نیست، گفت: این حرف درستی نیست  چرا که مجلس بخشی از حاکمیت است و همه قدرت در دست مجلس نیست. 
,
 
,
وی تأکید کرد: یعنی اگر برجام خوب پیش رفته بود و وضعیت اقتصادی اینگونه نمی‌شد آیا باز هم مجلس را متهم می‌کردید که این مجلس ضعیف است. این درست نیست که برخی‌ها چون به اهداف نمی‌رسند همه مشکلات را سر نمایندگان مجلس می‌کوبند.
,
 
,
رضایی خاطرنشان کرد: من به شما می‌گویم که شفافیت این مجلس از همه بیشتر بوده است و مصداق بارز آن نیز بررسی مجلس در خصوص لایحه بودجه است.چرا که نمایندگان مجلس در این خصوص با تمام توان روشنگری کردند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه