اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار اردبیل خبرداد

حاشیه های اردبیل از اعتبارات توانمند سازی برخوردار می شوند/ تاسیس 14 انجمن مردم نهاد جدید در اردبیل

حاشیه های  اردبیل از اعتبارات توانمند سازی برخوردار می شوند/ تاسیس 14 انجمن مردم نهاد جدید در اردبیل
معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه دستگاه های اجرایی طبق اساسنامه سمن ها می توانند کارهای خود را برون سپاری کنند گفت: در حال حاضر برای توانمند سازی حاشیه شهری اعتبار خوبی پیش بینی شده که در آینده این موارد به تمامی شهرها گسترش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهروز ندایی معاون سیاسی استاندار اردبیل  پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه های اجرایی طبق اساسنامه سمن ها می توانند کارهای خود را برون سپاری کنند گفت:  در حال حاضر برای توانمند سازی حاشیه شهری اعتبار خوبی پیش بینی شده که در آینده این موارد به تمامی شهرها گسترش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی مطالبه گری را ماهیت دیگر  تشکلهای مردم نهاد دانست و گفت: سمن ها باید در حوزه های حمایت  از آثار تاریخی، محیط زیست، بهداشت محیط ،آسیب های اجتماعی و فرهنگی با برگزاری همایش و کنفرانس ها به  مطالبه گری بپردازند.

,

ندایی رتبه اردبیل در مسایل آسیب های اجتماعی را ۲۵ اعلام کرد و گفت: استان اردبیل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، گام های موثری برداشته است .

,

معاون سیاسی استاندار اردبیل استفاده از تمام ظرفیت ها برای تشکل های مردم نهاد را خواستار شد و گفت: همه باید برای افزایش امید به زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی  در جامعه تلاش کنند.

,

در  پایان این نشست اعتبارنامه ۱۴ تشکل مردم نهاد از سوی معاون سیاسی استاندار اردبیل ابلاغ و اعطا شد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه