اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

لازمه قدرت اقتصادی تکیه بر نیروی داخلی است

لازمه قدرت اقتصادی تکیه بر نیروی داخلی است
امام جمعه بروجرد گفت: برای داشتن قدرت اقتصادی باید به نیروهای داخلی تکیه کرد و مهارت لازم به آن‌ها ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار با کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد اظهار داشت: برای اینکه ملتی در یک کشور مستقل باشد باید به منابع و ظرفیت‌های داخل کشور متکی بود چراکه دشمن برای رفع مشکلات کاری نخواهد کرد و تنها برای اهداف خود اقدام می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: برای داشتن قدرت اقتصادی باید به نیروهای داخلی تکیه کرد و مهارت لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند در راستای تولید گام‌هایی اساسی بردارند و اقتصاد یک کشور را مقاوم کنند.

,

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: در سطح کشور منابع، ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی وجود دارد و باید تلاش کرد تا از این منابع به‌خوبی استفاده شود و در کل کشور نیروهای جوانی وجود دارند که تحصیل‌کرده اما فاقد مهارت هستند که در صورت داشتن مهارت می‌توانند در تولید و کسب‌وکار وارد شوند.

,

وی بیان کرد: باید جوانان با برنامه‌ریزی، تبلیغ و ترویج به سمت‌وسوی کسب مهارت و آموزش پیش بروند و جوانانی که دارای مهارت هستند زودتر جذب بازار کار می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا در بخش اقتصاد بتواند ضربه‌ای وارد کند اما نیروی کار ماهر با تکیه‌بر توانمندی و ظرفیت‌های خود می‌تواند تلاش کند تا با تولیدات باکیفیت در عرصه اقتصاد موفق باشد.

,

وی گفت: نباید در بخش اقتصاد و تولید به دشمن تکیه کرد و باید تلاش شود با ارائه آموزش و مهارت لازم به نیروهای کار جوان و حمایت از تولید بتوان در عرصه اقتصاد موفق شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه