اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

برخورد با متخلفان موجب افزایش سرمایه اجتماعی می شود/ قانون، مبنای ارزیابی ها و نظارت هاست

برخورد با متخلفان موجب افزایش سرمایه اجتماعی می شود/ قانون، مبنای ارزیابی ها و نظارت هاست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ا کاهش سرمایه اجتماعی را از چالش های کشور دانست و گفت: برخورد جدی با اتکاء قانون با افراد متخلف باید در دستور کار ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حبیب الله خجسته‌پور، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مسئولین ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دستگاههای اجرایی استان سمنان گفت:  جایگاه ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات جایگاه بسیار حساس و خاصی است و می طلبد تا مسئولان این بخش ضمن اشراف به حوزه و موضوعات، امور را بصورت مطلوب نظارت نمایند.‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

خجسته پور با تاکید بر لزوم ارزیابی مستمر از عملکرد گفت:  بی تردید همه ی ما باید به حساب شخصی و احوالات خود رجوع کرده و امور خود را بصورت روزانه مد نظر قرارداده و خود را ارزیابی نماییم.‌

,

وی در ادامه گفت:  لازم است تا هر دستگاه و ارگانی که به مردم خدمات رسانی می کند ، به حساب خود نیز مراجعه کرده و بی تردید انجام این مهم بر عهده مسئولان ادارات بازرسی است. 

,

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنانبا بیان اینکه رسیدگی به حساب به منزله ی مصون سازی است نه مچ گیری اظهار کرد:  باید مدیران دستگاههای اجرایی را در برابر خطا و غفلت مصون سازی کنیم.

,

خجسته پور در ادامه افزود: برای مصون سازی ، اشرافیت بر حوزه و اطلاع از قوانین از ملزومات و واجبات است.‌

,

وی قانون را مبنای ارزیابی ها و نظارت ها عنوان کرد و گفت:  ما بدنبال برخورد سلیقه ای با افراد نبوده و نیستیم ، بلکه بر مبنای میزان و قانون امور را به پیش خواهیم برد. 

,

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصیح کرد: برای مصون سازی نیاز به مچ گیری و پنهان سازی دوربین نظارتی در پشت تپه ها نیست ، بلکه چراغ گردان نظارت ، خود محقق کننده اهداف در سطح ادارات و دستگاههاخواهد بود.

,

خجسته پور خواستار کوتاه تر شدن پروسه دریافت استعلامات شد و گفت:  اخذ امضاهای طلایی برای سرمایه گذاران باید  اصلاح گردیده و این پروسه کاهش یابد.

,

وی کاهش سرمایه اجتمای را از چالش های امروز کشور عنوان کرد و افزود: آنچه امروزه در کشور ما با چالش مواجه گردیده ، بحث مهم سرمایه ی اجتماعی است و لذا باید تلاش نماییم تا سرمایه اجتماعی کشور را کاهش ندهیم.‌

,

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان انتشار اخبار برخورد با متخلفان را از علل کاهش سرمایه اجتماعی دانست و گفت: تکثیر بیش از حد برخی اخبارهای مربوط به برخورد با متخلفان،  موجب کاهش سرمایه اجتماعی شده و لازم است تا مسئولان با دقت نظر و نظارت و مراقبت به موقع ، مانع بروز تخلف در سطح دستگاهها باشند.

,

خجسته پور با تاکید بر برخورد با افراد متخلف با اتکاء بر قانون گفت:  برخورد جدی با اتکاء قانون با افراد متخلف باید در دستور کار ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات دستگاههای اجرایی قرار گرفته و مطمئن باشید که برخوردهای بجا، موجب افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.‌

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه