اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب شیعه و اهل سنت شرق خراسان:

همه دستگاه‌ها در برابر قانون‌شکنی فرهنگی به میدان بیایند/ تغییر ذائقه مردم با مدل‌های غربی

همه دستگاه‌ها در برابر قانون‌شکنی فرهنگی به میدان بیایند/ تغییر ذائقه مردم با مدل‌های غربی
حجت‌الاسلام مهدی امجدی‌زاده، با اشاره به اینکه نمی‌توان بدون کار کردن سایر دستگاه‌ها فقط از نیروی انتظامی توقع حضور میدانی داشت گفت: با برخورد انتظامی، قانون‌شکنی فرهنگی کاملا حل نمی‌شود لذا هماهنگی سایر دستگاه‌ها ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی امجدی‌زاده، مسئول شورای عالی بسیج طلاب شیعه و سنی شهرستان‌های شرق خراسان در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شده و در هیئت دولت برای اجرا معطل ابلاغ مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: خود این روند نوعی نقص است چرا که در سیستم اجرایی انگیزه‌های نیروهای مجری بسیار مؤثر است و قانون بعد از ابلاغ مجریان باید اعتقاد به اجرای آن داشته باشند تا با تمام وجود انجام شود.

,

مقابله با هجمه‌های فرهنگی نیاز به بصیرت دارد

, مقابله با هجمه‌های فرهنگی نیاز به بصیرت دارد,

جوان‌ترین امام جمعه کشور گفت: در مواجهه با جنگ نظامی دشمن احساس می‌شود اما در مقابله با هجمه فرهنگی مانند حمله به حجاب و انحراف در حجاب اسلامی دست‌های دشمن پیدا نیست و نیاز به بصیرت دارد.

,

وی با بیان اینکه این بصیرت اگر در مجریان سه قوه و مسئولان باشد، همان اراده میدان جنگ نظامی بوجود می‌آید افزود: قانونی که ابلاغ می‌شود مجریان آن نیز باید انگیزه داشته باشند تا در مورد آن سهل‌اندیشی نشود.

,

مسئول شورای عالی بسیج طلاب شیعه و سنی شهرستان‌های شرق خراسان تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز همگی برای اجرای قانون آماده‌باش فراگیر هستند تا در جاده ها تلفات نداشته باشیم لذا همین جدیت در جنگ نرم با انحراف دشمن برای جلوگیری از مرگ معنوی جوانان ضروری است.

,

جدیت در جنگ نرم برای جلوگیری از مرگ معنوی جوانان

, جدیت در جنگ نرم برای جلوگیری از مرگ معنوی جوانان,

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسئول باید جلوی مرگ معنوی را نیز بگیرند افزود: نیاز به کار تبلیغی فراگیر داریم و همه را در عرصه‌های ارتباطی با مردم بسیج کنیم تا در فضای تبلیغی و تبیینی موضوع حجاب و مضرات بدحجابی برای مردم روشن شود.

,

حجت‌الاسلام امجدی‌زاده خاطرنشان کرد: عمده مردم که سهل‌انگاری می‌کنند از مضرات بدحجابی بی‌اطلاع هستند و باید در مدارس، تریبون‌ها و رسانه‌ها در برکات حجاب و عفاف شیوه‌های تبیینی مختلف بکار گرفته شود.

,

مردم از فواید حجاب بی‌اطلاع هستند

, مردم از فواید حجاب بی‌اطلاع هستند,

وی افزود: دانشگاه‌های نخبه‌پرور غرب دانشجویان دختر و پسر را جدا می‌کنند تا توجه به متون علمی تقویت شود و به نوعی قاعده اسلام را پیاده می‌کنند اما برخی در جامعه ذائقه مردم را با استفاده از مدل های جدید غربی، تغییر می‌دهند.

,

جوان ترین امام جمعه کشور گفت: جریانی تحمیل می‌شود که اگر می‌خواهی شخصیت پیدا کنید باید به سمت فرهنگ غربی قدم بردارید که اوج انحطاط و جهل ایجاد شده در جامعه است.

,

هیچ مجموعه‌ای تنها نمی‌تواند عارضه اجتماعی را کنترل کند

, هیچ مجموعه‌ای تنها نمی‌تواند عارضه اجتماعی را کنترل کند ,

وی با بیان اینکه دشمن سال‌ها روی فرمول شبیخون فرهنگی فعالیت کرده‌اند، که کار تبلیغی گسترده برای قشر جوان ضروری است افزود: هیچ مجموعه‌ای تنها نمی‌تواند عارضه اجتماعی را کنترل کند و لذا باید روحانیت فراگیرتر و ائمه جمعه بعنوان فرد شاخص سیاسی دارای تریبون به میدان بیایند.

,

مسئول شورای عالی بسیج طلاب شیعه و سنی شهرستان‌های شرق خراسان اظهار کرد: دولت در رفع بی‌حجابی می تواند با بخش‌نامه‌ای از مجموعه‌های اداری و شرکت‌های خصوصی مربوط به دولت آغاز شود.

,

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان بدون کار کردن سایر دستگاه‌ها فقط از نیروی انتظامی توقع حضور میدانی داشت افزود: با برخورد انتظامی عارضه بدحجابی کاملا حل نمی‌شود لذا هماهنگی سایر دستگاه‌ها در راستای اثربخشی برنامه‌ها الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه