اخبار داغ

برادر شهید آزرمی:

حیاء شهید خسرو آزرمی در میان عام و خاص زبانزد بود

حیاء شهید خسرو آزرمی در میان عام و خاص زبانزد بود
برادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی گفت: پدرم می‌گفت که هیچ وقت ندیدم خسرو با من حرف بزند و به چشمانم نگاه کند و این از حیاء او بوده است و تنها یکبار در چشمانش خیره شد و گفته بود که به فرمان امام راهی جبهه می‌شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یزدان آزرمی، برادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه خسرو برادر شهیدم در سن ۱۶ سالگی بود که به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شد، اظهار کرد: وی در کلاس دوم دبیرستان در رشته اقتصاد تحصیل می‌کرد که در حین تحصیل در فعالیتهای بسیج هم شرکت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدان آزرمی، بر, ادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان, عصر همدان, ، با بیان اینکه خسرو برادر شهیدم در سن ۱۶ سالگی بود که به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شد، اظهار کرد: وی در کلاس دوم دبیرستان در رشته اقتصاد تحصیل می‌کرد که در حین تحصیل در فعالیتهای بسیج هم شرکت داشت.,

وی با بیان اینکه علاوه بر فعالیتهای بسیج با جهاد سازندگی نیز ارتباط گرمی داشت، افزود: او با حضور در روستای محروم کارهای جهادی می‌کرد و در حوزه دامپزشکی نیز واکسیناسیون دام‌ها انجام می‌داد.

,

برادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی گفت: آقایان رستمی، کیانوش گلزار، محمدحسین صوفی از همرزمان برادرم شهید خسرو هستند.

,

وی اذعان داشت: شهید خسرو آزرمی به دلیل سن کمی که داشت، وصیت نامه رسمی به آن شکل نداشته تنها با دست نوشته و نامه هایی که ارسال می‌کرد، می‌توان به وصیت وی پی برد که دنبال مبارزه حق علیه باطل است.

,

آزرمی افزود: شهید آزرمی حتی از وجود پلاکی که نامش بر روی آن حک شده باشد، هم محروم است و شاید یکی از دلایل گمنام و جادویدالاثر ماندن این شهدا نداشتن پلاک فلزی باشد.

,

وی با اشار به اینکه محل شهادت پنج دانش آموز شهید اسدآبادی در روستای شنام از روستاهای کردستان عراق است، گفت: شنام نقطه مرزی بین ایران و کردستان عراق است و شهدای شنام هم از منطقه مریوان به سمت عملیات اعزام شدند که روی مزارشان هم ثبت شده که محل شهادتشان مریوان است.

,

معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه پیکر شهید بیژن شفیعی بازگشته و ۴ شهید دیگر هنوز پیکرشان نیامده است، گفت: البته پیکر شهید بیژن شفیعی براساس خوابی بود که خواهر شهید شفیعی دیده بود و پیگیر آن موضوع شدند و بنده اطلاع دقیقی ندارم که کمیته تفحص اقدامی در زمینه تفحص شهدای شنام انجام داده یا خیر؟!

,

وی با بیان اینکه پدر و مادرم معامله ای با خدا کردند و فرزند شهیدشان را به خداوند سپرده اند، گفت: آنان راضی به رضای الهی هستند که هرچه خداوند می‌پسندند همان شود؛ از آن زمانی که ابوی ما خطاب به برادرم گفت که چرا اینقدر به بسج میروی و به درست نمیرسی؟ و او هم در پاسخ گفت که چون فرمان امام است در صحنه جنگ باشم؛ پدرومادرم و او هم اطاعت کرده اند .

,

آزرمی با اشاره به ویژگی شاخص شهید خسرو آزرمی گفت: برادرم انسانی باحیاء بود و تمام اطرافیان و اقوام و آشنایان و دوستان همسایه به این ویژگی اذعان دارند که در چشمش حیاء موج می‌زد.

,

وی ادامه داد: پدرم می‌گوید که هیچ وقت ندیدم خسرو با من حرف بزند و به چشمانم نگاه کند و این از حیاء او بوده است و تنها در یک مورد بود که بانگاه به چشمان سخن گفت و آن هم گفت که فرمان امام ره که به جبهه بروم.

,

برادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی افزود: اگر بخواهیم امروز پیامی برای نسل جدید از شهدا داشته باشیم، این است که در همه حوزه ها از جمله احترام پدرومادر و داشتن حجاب و حیاء اهتمام بورزند که اگر حیاء در جامعه گسترش یابد، بسیاری از مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه