اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد:

پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به 216 طرح اشتغال روستایی

پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به 216 طرح اشتغال روستایی
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ظرفیت هایی که در داخل روستاها وجود دارد به واسطه معین های اقتصادی باید شناسایی و تقویت شود، گفت: تا به امروز 216 طرح اشتغال پایدار روستایی در خلیل‌آباد وجود داشته که 13 میلیارد و 728 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در نشست با معین های اقتصادی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: ۱۱ تفاهم نامه سرمایه گذاری در بحث اقتصادی شهرستان خلیل‌آباد با مبلغ 485 میلیارد ریال سرمایه گذاری به امضاء رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پیش بینی اشتغال این تعداد تفاهم نامه بالغ بر 320 نفر در سطح شهرستان است، خاطرنشان کرد: در دوماهه اخیر بالغ بر 10 نشست رفع موانع تولید در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تا به امروز 216 طرح اشتغال پایدار روستایی در خلیل‌آباد وجود داشته که 13 میلیارد و 728 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات توسعه اشتغال پایدار روستایی 460 نفر اشتغال در شهرستان ایجاد کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلیل‌آباد در حوزه اشتغال شرایط مطلوبی با وجود 6.5 درصد نرخ بیکاری دارد، اذعان کرد: در حال حاضر که فصل برداشت انگور در شهرستان است وضعیت اشتغال از شرایط خوب و پایداری در این فصل از سال برخوردار است.

,

قاسم پور با بیان اینکه در این مقطع زمانی که در یک جنگ اقتصادی حضور داریم نیازمند حضور ویژه بخش خصوصی در کنار دولت هستیم، عنوان کرد: در راستای تبیین مثلث فرهنگی اقتصادی با کمک معین های اقتصادی باید بخشی از کار را جلو ببریم.

,

وی با تأکید بر اینکه سقف تفاهم نامه ها و معین های اقتصادی در شهرستان خلیل‌آباد باز است، تشریح کرد: بخش خصوصی در کنار دولت می تواند اقدامات و خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دهد و امروزه نیاز دولت به بخش خصوصی است و دست کمک و یاری به سمت بخش خصوصی دراز کرده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ظرفیت هایی که در داخل روستاها وجود دارد به واسطه معین های اقتصادی باید شناسایی و تقویت شود، ابراز کرد: معین های اقتصادی می توانند نقاط جغرافیایی واگذار شده را به واسطه تسهیلگران آموزش دیده واکاوی و بررسی کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه سرمایه های سرگردان، سرمایه داران، سرمایه گذاران، معتمدین و نخبگان هر روستا و محله باید با استفاده از ظرفیت های محلی شناسایی شود، بیان کرد: تولید ایده و دانش باید توسط معین اقتصادی شهرستان در هر روستا صورت گیرد.

,

قاسم پور با بیان اینکه برخی از توانمندی ها و ظرفیت ها در برخی از روستاها مغفول مانده است، تأکید کرد: مجتمع گلخانه ای کندر و شرکت تعاونی دامداران نقاب یکی از نمونه های منحصر به فرد در سطح استان است.

,

وی با اشاره به اینکه نگاه به اقتصاد داخلی در جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: معین های اقتصادی می توانند عوامل بیکاری نقطه تحت مدیریت خود را شناسایی کنند و باید بتوانیم با همکاری معین های اقتصادی نرخ بیکاری ۶.۵ درصدی شهرستان خلیل‌آباد را به صفر برسانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه