اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با دانا خبر داد:

آغاز اولین گام طرح بزرگ خدمت رسانی سپاه و بسیج/ چهار هزار و 500 پروژه محرومیت زدا توسط سپاه و بسیج افتتاح می شود

آغاز اولین گام طرح بزرگ خدمت رسانی سپاه و بسیج/ چهار هزار و 500 پروژه محرومیت زدا توسط سپاه و بسیج افتتاح می شود
سرهنگ پاسدار محمد زهرایی به افتتاح 4500 پروژه محرومیت زدا اشاره کرد و گفت: طرح مسئله این طرح با بسیج بوده است، اما بخشی از منابع آن توسط دولت، گروه های جهادی، خرین و مشارکت مردم تامین شده است.
[

سرهنگ محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به افتتاح 4500 پروژه محرومیت زدا توسط سپاه و بسیج اظهار داشت: طرح بزرگ خدمت رسانی در پایان سال گذشته توسط سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی، نهادهای حاکمیتی و فرماندهان  سپاه های استانی در نظر دارد 40 هزار پروژه زود بازده، عام المنفعه، محبوبیت زا و محرومیت زدا را با رویکرد آب و اشتغال یعنی ایجاد زیرساخت های آب و اشتغال، راه اندازی و آغاز به کار کند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: طرح مسئله این طرح با بسیج بوده است، اما بخشی از منابع آن توسط دولت، گروه های جهادی، خیرین و مشارکت مردم تامین شده است.

,

زهرایی اشاره کرد: با امکانات و تجهیزاتی که سپاه پای کار می آورد، پروژه های کوچک با مبلغ کمتر  از 100 میلیون تومان  که کمتر از یک سال زمان می برد، افتتاح می شود.

,

وی تاکید کرد: قرار است در صورتی که اعتبارات و نوع مشارکتی که تعریف شده است، محقق شود، تا پایان سال 40 هزار طرح را به افتتاح برسانیم.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: یک مرحله از کارهایی که تمام شده است این است که 4500 پروژه تا کنون به اتمام رسیده است؛ به نمایندگی از این پروژه ها، در استان کردستان که خود استان کردستان 130 پروژه از 4500 پروژه را به اتمام رسانده است، ان شا الله 4 شنبه دوم مرداد ماه افتتاح 4500 طرح محرومیت زدا با حضور ریاست سازمان بسیج و دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و استان دار و مسئولین محلی برگزار خواهد شد.

,

زهرایی در پایان گفت: این پروژه از 4500 پروژه نمایندگی دارد؛ برای این پروژه یک مرکز بهداشت در یکی از روستاهای شهرستان سروآباد استان کردستان در نظر گرفته شده است که ان شا الله افتتاح خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه