اخبار داغ

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز سبب نگاه منفی به برخی دهیاران شد

ساخت‌وسازهای غیرمجاز سبب نگاه منفی به برخی دهیاران شد
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری مازندران گفت: به لحاظ ساخت و سازهای غیرمجاز نگاه ما به برخی دهیاران منطقه منفی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خسرو طالبی عصر امروز در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر با بیان اینکه در نگاه توحیدی و نظام خدا ما را حاکم بر سرنوشت دانست اظهار کرد: در جغرافیای طبیعی کشورمان قدرت در کشور بین همه تقسیم شد و تعیین حاکمیت و نمایندگان و شوراها بدست مردم انجام می‌شود که برگ برنده نظام است.

وی افزود: تعامل بین دهیاران و شوراهای اسلامی سبب پیشرفت امورات روستاها می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۹۰۰ فقره ماشین آلات در استان مازندران در اختیار دهیاری ها است گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره توسط دولت به روستاهای کشور اختصاص یافت که خدمت بزرگی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید است.

این مسئول تصریح کرد: به لحاظ ساخت و سازهای غیرمجاز نگاه ما به برخی دهیاران منطقه منفی است.

طالبی افزود: صدور مجوز غیر قانونی خلاف قانون بوده و باید طبق مقررات و در تراز نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶ اداره و سازمان به روستاها خدمات می‌دهند که باید اختیارات به دهیاران و شوراها واگذار شود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری مازندران گفت: روزمرگی در انجام امورات و تفرقه افکنی سبب عدم پیشرفت روستاها می‌شود و باید با کار جمعی و تعامل نسبت به پیشبرد امورات روستاها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه