اخبار داغ

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

با مفت خوری و پول نفت نمی توان اقتصاد فعال داشت

با مفت خوری و پول نفت نمی توان اقتصاد فعال داشت
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: با مفت‌خوری و اقتصاد رانتی و وابسته به پول نفت نمی‌توان به اقتصاد پویا، خلاق و فعال دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رییس جمهور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با تاکید بر تقویت اقتصاد دانش بنیان در کشور اظهار کرد: اقتصاد کنونی کشور، اقتصادی نیست که با پول نفت متحول شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رییس جمهور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با تاکید بر تقویت اقتصاد دانش بنیان در کشور اظهار کرد: اقتصاد کنونی کشور، اقتصادی نیست که با پول نفت متحول شود, .,

ستاری تصریح کرد: اقتصاد کنونی کشور را باید مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان متحول کرد که در این زمینه باید از وجود نیروهای های خلاق و کارآفرین بهره گرفته شود.

, .,

وی در ادامه به استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برای تقویت اقتصاد دانش بنیان و تقویت فعالیت شرکت های دانش بنیان در خراسان شمالی کاری را انجام نداده که این مسئله متاثر از کم توجهی این دفتر و نوپا بودن استان بوده است.

, .,

وی بیان کرد: این در حالی است که استان خراسان شمالی در زمینه تحول و رشد در اقتصاد دانش بنیان و شکل گیری شرکت های دانش بنیان مبتنی بر نیروی انسانی دانشگاهی و تحصیلکرده و جوان ظرفیت بالایی را دارا است.

, .,

ستاری گفت: با توجه به اینکه نوپا بودن استان خراسان شمالی و کم توجهی این دفتر موجب شده اند که از این ظرفیت بالا در خراسان شمالی غفلت کنیم، حال درصدد جبران این موضوع خواهیم بود و وضعیت فعالیت شرکت های دانش بنیان استان را بهبود ببخشیم.

, .,

 وی در ادامه با تاکید بر این نکته که مسئولان نسبت به تحصیلکردگان و جوانان کشور خود مسئول هستند و نمی توانند از آینده اشتغال جوانان این سرزمین غافل باشند، اعلام کرد: دفتر علم و فناوری ریاست جمهوری برای تقویت فعالیت شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی در اختیار این استان خواهد بود.

, .,

معاون علم و فناوری رییس جمهور گفت: این دفتر به خراسان شمالی کمک خواهد کرد تا زیرساخت های این فعالیت در استان تامین شود تا بخش خصوصی برای حضور در این بخش قدم جلو بگذارد و از خروج محصولات خام تولیدی این استان جلوگیری شود و محصولات فرآوری شده به بازارها عرضه شوند.

, .,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه