اخبار داغ

دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن اردبیل:

مقابله با هنجارشکنان، مصداق کار جهادی و انقلابی است/ کمپین حمایت از حافظان امنیت در اردبیل راه اندازی می شود

مقابله با هنجارشکنان، مصداق کار جهادی و انقلابی است/ کمپین حمایت از حافظان امنیت در اردبیل راه اندازی می شود
دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن اردبیل ضمن تجلیل از اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با هنجار شکنان و برقراری امنیت و آرامش در کشور، گفت: با راه اندازی کمپین حافظان امنیت، از جان برکفان نیروی انتظامی قاطعانه حمایت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد گلی دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و اعلام حمایت از اقدامات ارزشی و انقلابی سردار اشتری در راس نیروی انتظامی تصریح کرد: شرایط و جو حاکم در فضای عمومی و فرهنگی، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی همچون اقدامات سردار اشتری و مجموعه نیروی انتظامی هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مقابله با هنجار شکنان، اقدامی جهادی و انقلابی است

, مقابله با هنجار شکنان، اقدامی جهادی و انقلابی است, مقابله با هنجار شکنان، اقدامی جهادی و انقلابی است,
وی با بیان اینکه تمام ارکان قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان قرار گیرند، گفت: این کار موجب می شود تا   مردم در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند، چرکه اتحاد و همدلی بین قوا ضمن تامین امنیت، طراوت و نشاط را نیز به جامعه تزریق می کند.
,

گلی اقدامات سردار اشتری و نیروهای انتظامی برخورد با هنجارشکنانی را که موجب سلب آرامش از مردم شده بودند را کاری ارزشی و انقلابی عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا با حمایت از این نیروهای جان بر کف، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان در برهم زدن آرامش مردم، روز به روز شاهد گسترش امنیت و آرامش بیشتر در جامعه شویم.

,

مردم ولایتمدار در کنار نیروی انتظامی هستند

, مردم ولایتمدار در کنار نیروی انتظامی هستند, مردم ولایتمدار در کنار نیروی انتظامی هستند,

وی در ادامه سخنان خود به سخنان فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: از سخنان سردار اشتری معلوم است که این عزیزان در برابر تهاجم فرهنگی غرب تنها در میدان قرار دارند و اگر سایر دستگاه ها که وظیفه شان مقابله با تهاجم فرهنگی است با توجه و دقت بیشتری به وظیفه  خودشان در این زمینه عمل کنند علاوه بر کاهش ناهنجاری ها در جامعه، ایران اسلامی به الگویی سازده در کسب امنیت و آرامش در منطقه و حتی سایر نقط جهان نیز تبدیل خواهد شد. 

,

لزوم مطالبه گری از دستگاه های مقابله با هنجارشکنان

, لزوم مطالبه گری از دستگاه های مقابله با هنجارشکنان, لزوم مطالبه گری از دستگاه های مقابله با هنجارشکنان,

دبیر قرارگاه احمدی روشن اردبیل در ادامه سخنان خود لزوم مطالبه گری جوانان از مسئولان استانی و کشوری در برخورد با هنجارشکنان را خواستار شد و گفت: نیرو های جوانان انقلابی باید وارد عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی شوند و در کنار مجموعه نیرو های انتظامی در برابر این تهاجم ها قرار بگیرند چرا که اگر هنجار شکنی ها در جامعه گسترش پیدا کند موجب سلت امنیت و آرامش از همه خواهد شد و به تعبیری دودی هست که به چشم همه خواهد رفت.

,

وضعیت فرهنگی اردبیل قابل قبول نیست/ کمپین حافظان امنیت راه اندازی می شود

, وضعیت فرهنگی اردبیل قابل قبول نیست/ کمپین حافظان امنیت راه اندازی می شود, وضعیت فرهنگی اردبیل قابل قبول نیست/ کمپین حافظان امنیت راه اندازی می شود,

وی در پایان سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت فرهنگی حاکم بر اردبیل،گفت: امروز فرهنگ در سطح اردبیل قابل قبول نیست و نیازمند اقدامات انقلابی مسئولین استانی است تا شهری در حد و اندازه های شهر حسینی که در گذشته ای نه جندان دور به دارالارشاد،دارالامان و دارالقرار شهرت داشت و در سطح کشور به این اسامی شناخته می شد، بازگردد.

,

دبیر قرارگاه احمدی روشن اردبیل از راه اندازی کمپین حافظان امنیت در سطح استان خبرداد و گفت: با راه اندازی این کمپین در سطح استان ضمن اعلام حمایت از اقدامات جهادی و انقلابی نیروی انتظامی، در انجام ماموریت های محوله در راستای تامین امنیت و مقابله با هنحار شکنان  یاریگر این مجموعه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه