اخبار داغ

در گفتگوی تفصیلی مطرح شد:

62 تحصن، بیمارستان 28 ساله کرج را به کما برد!/ آوار "4 میلیارد تومان خسارت ماهیانه" بر سر مرکز درمانی امام خمینی(ره)

62 تحصن، بیمارستان 28 ساله کرج را به کما برد!/ آوار "4 میلیارد تومان خسارت ماهیانه" بر سر مرکز درمانی امام خمینی(ره)
نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج گفت: این مرکز درمانی به واسطه سوءمدیریت دچار بحران شده و متحمل ماهیانه 4 و نیم میلیارد تومان ضرر به واسطه هزینه های آب، برق، استهلاک و نبود بیمار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم طاهری درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج  به خبرنگار تیتریک، گفت: شرایط کنونی مزایده در وضعیت نابسامان اقتصادی امروز، به گونه ای است که تنفسی ندارد و هزینه خرید این بیمارستان باید طی سه ماه تا یکسال پرداخت شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
قاسم طاهری قیمت پیشنهادی برای فروش بیمارستان را 260 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اگر مسئولین به دنبال راه اندازی مجدد بیمارستان هستند باید شرایطی بگذارند تا سرمایه گذار بتواند خود را با آن وفق دهد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: شرایط مذکور توسط سازمان همیاری شهرداری های البرز اعمال شده است زیرا 51 درصد سهم بیمارستان در اختیار دارد و 49 درصد سهم باقیمانده از بیمارستان امام خمینی متعلق به بنیاد شهید تهران است. 
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر مطالبات پرسنل، هر فصل و به صورت قطره چکانی پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال 98 تا کنون هیچ پرداختی به کادر بیمارستان صورت نگرفته است و باید استاندار البرز برای مجموعه درمانی امام خمینی تصمیم گیری کند. 
,
 
,
وی متولی بیمارستان را استانداری البرز دانست و گفت: پس از مراجعه به دادستانی کرج، حاجی رضا شاکرمی اعلام کرد با توجه به اینکه سازمان همیاری مالک این مجموعه است لزومی به نظارت دادستانی نخواهد بود و متاسفانه باید گفت وضعیت این مجموعه به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است. 
,
 
,
طاهری افزود: در صورتیکه مزایده هفتم موفقیت آمیز نباشد مسئولین می توانند ترک تشریفات کرده و بیمارستان را به شرط تملیک اجاره دهند یا با گروه پزشکان مذاکره کنند تا بیمارستان احیا شود اما متاسفانه عده ای با ماده و تبصره هایی کار را از روال قانونی خارج کرده اند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه استاندار البرز می تواند دستگاه های متولی را وادار به تعیین تکلیف اظهار داشت: اگر مسئولین به دنبال جبران کمبود سرانه درمانی هستند باید از روش هایی راهبردی استفاده کرده و با ابزارهای پیش برنده بیمارستان امام خمینی را مجددا راه اندازی کنند.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: به ریاست جمهوری، رئیس قوه مقننه و مجلس نامه نگاری کرده ایم اما اتفاقی رقم نخورد و در حالیکه رهبر معظم انقلاب با دریافت نامه کادر بیمارستان دستور تعیین تکلیف این مجموعه را دادند اما یک ماه این نامه در استانداری البرز ماند و اقدامی صورت نگرفت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه به دستور رهبر معظم انقلاب عمل نشد، گفت: پرسنل بیمارستان امام خمینی در دو سال اخیر تمام داشته های خود را فروختند و در شرایط سخت اقتصادی امروز دیگر نمی توانند صاحب خانه شوند. 
,
 
,
طاهری افزود: به عنوان نماینده تام الاختیار بیمارستان امام خمینی می توانم به صراحت اعلام کنم که مسئولین البرز متهم به عدم چاره اندیشی برای این مجموعه درمانی هستند و باید از آنها سوال کرد که دلیل این حجم از بی مهری به پرسنل چیست؟ 
,
 
,
وی اظهار داشت: کادر بیمارستان می توانند در نابسامانی اقتصادی امروز، این مجموعه را احیا کنند اما این مرکز درمانی به واسطه سوءمدیریت دچار بحران شده است و متحمل ماهیانه 4 و نیم میلیارد تومان ضرر به واسطه هزینه های آب، برق، استهلاک و نبود بیمار می شود.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: مسئولینی که پشت تریبون اعلام می کنند بیمارستان های چند تخت خوابی را کلنگ زنی کرده اند تا طی سال های اینده به بهره برداری برسد چرا به مرکز درمانی امام خمینی فوق تخصصی با این حجم از تجهیزات رسیدگی نمی کنند و آن را رها کرده اند؟ 
,
 
,
وی گفت: متاسفانه در حالیکه غالب پزشکان شهر کرج در بیمارستان امام خمینی به شهرت رسیده اند در شرایط کنونی به ما پشت کرده اند و رفتند، متاسفانه در حال حاضر مجموعه درمانی ما بالاترین آمار عدم دریافتی معوقات را با وجود 62 تحصن دارد. 
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه هیچگاه اجازه نداده ایم مشکلات بیمارستان امام خمینی خوراک رسانه های معاند شود، افزود: مسئولین با یک تدبیر سرانگشتی می توانند این مرکز درمانی را احیا و راه اندازی کنند اما بعضا به دنبال 117 هزار متر زمین بیمارستان هستند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: چرا استاندار البرز حداقل مهلت مزایده را بیشتر نمی کند تا خریدار بتواند زمان بیشتری برای پرداخت هزینه خرید بیمارستان داشته باشد؟ آقای شیرازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های البرز حامی ما هستند اما یک دست صدا ندارد.
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه چرا عده ای به دنبال سود و منافع شخصی خود هستند و مشکلات مردم را در نظر ندارند، تصریح کرد: تنها یک مدیر انقلابی، بومی و با اراده قوی می تواند وضع موجود را احیا کند اما چرا و اما و اگرهای ما همواره بدون پاسخ می ماند. 
,
 
,
وی گفت: پرسنل بیمارستانی که دو سال حقوق قطره چکانی دریافت کرده و بلاتکلیف باشند چاره ای جز تجمع ندارند زیرا متاسفانه تمام مدیران بیمارستان امام خمینی در سنوات اخیر منفعل بوده اند. 
,
 
,
طاهری افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی در واگذاری یک مجموعه به بخش خصوصی، اولویت با پرسنل است اما این روند در مورد بیمارستان ما اجرا نمی شود. 
,
 
,
نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: مسئولین موظف به فراهم کردن حقوق اولیه برای مردم هستند و یک بعد ان به سلامت و درمان باز می گردد اما تنها اقدامی که از متولیان امر شاهد بودیم سردرگمی پرسنل بیمارستان و مردم شهر کرج است.  
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه