اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

گرفتاری‌های امروز کشور به واسطه هنجارشکنی و عدول از قانون است/ موضع نمایندگان مجلس حمایت قاطع از ناجاست

گرفتاری‌های امروز کشور به واسطه هنجارشکنی و عدول از قانون است/ موضع نمایندگان مجلس حمایت قاطع از ناجاست
حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: گرفتاری‌های امروز کشور به واسطه هنجارشکنی‌هایی است که توسط عده‌ای انجام می شود و عدول از قانون صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان فرمانده ناجا در جمع ائمه جمعه سراسر کشور با تأکید بر اینکه قانون باید توسط تمامی دستگاه ها مد نظر قرار گیرد، گفت: هیچ کس حق ندارد؛ عملی خلاف قانون انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه همگان باید تابع قوانین و ضوابط باشند و از نیروی انتظامی حمایت می کنیم، تصریح کرد: گرفتاری های امروز کشور به واسطه هنجار شکنی هایی است که توسط عده ای انجام می شود و عدول از قانون صورت می گیرد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان مثال در مجموعه بانکی کشور افرادی هستندکه پول بیت المال را دریافت کرده اند و زمانی که باید برابر قانون آن هزینه را پرداخت کنند، گردن کلفتی می کنند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به دلیل عدم اجرای قانون توسط افراد شاهد هنجارشکنی در مسائل مختلف هستیم، خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولین ناجا، دست اندرکاران قضائی می خواهیم برابر مر قانون با قانون شکنان و هنجارشکنان برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه