اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

همه دستگاه‌ها از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند/با قانون‌شکنان برخورد جدی شود

همه دستگاه‌ها از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند/با قانون‌شکنان برخورد جدی شود
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: همه دستگاه‌هایی که در رابطه باحجاب و عفاف مسئولیت دارند باید پای‌کار بیایند و از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: آنچه مسئول محترم نیروی انتظامی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور بیان کردند واقعیت‌هایی هرچند تلخ است که متأسفانه با آن روبه‌رو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ,  , سفیر افلاک،, سفیر افلاک،,

وی بابیان اینکه عده‌ای هنجارشکن و افراد بی‌بندوبار فضای جامعه را آلوده می‌کنند افزود: متأسفانه عزم جدی از سوی بعضی از دستگاه‌ها برای برخورد با هنجارشکنان وجود ندارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: واقعیت امر این است که نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و کسانی که بدحجابی و بی‌بندوباری را رواج می‌دهند تنها است و اگر اقدامی انجام می‌دهد از سوی بعضی از دستگاه‌ها و افراد تحت‌فشار قرار می‌گیرد و این امر باعث ناراحتی مردم مؤمن، متدین، حزب الهی و انقلابی است.

,

وی با اشاره به نارضایتی عموم مردم از وضعیت هنجارشکنی‌هایی موجود گفت: خواسته عموم مردم این است که باکسانی که به دنبال ایستادگی در برابر احکام نورانی اسلام هستند و احکام شرع مقدس را به تمسخر گرفتند برخورد جدی شود.

,

میرعمادی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند و از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با قانون‌شکنان حمایت کنند.

,

وی عنوان کرد: قاطعانه می‌خواهیم که در این میدان مبارزه، با فساد اخلاقی محکم و قاطع بایستند و قطعاً در این راستا موفق می‌شوند و مردم نیز از این اقدام حمایت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه