اخبار داغ

فرمانده سپاه شهداء:

ناجا خط‌شکن مقابله با بی‌قانونی‌ها و ناهنجاری‌ها است/ ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی است

ناجا خط‌شکن مقابله با بی‌قانونی‌ها و ناهنجاری‌ها است/ ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی است
فرمانده ساه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه تمام اظهارات فرمانده نیروی انتظامی مورد تایید است، گفت: ظرفیت عظیم سپاه و بسیج به عنوان یاری‌گر نیروی انتظامی در مباحث مقابله با بی‌قانونی آماده خدمت‌رسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: تمام اظهارات سردار اشتری مورد تایید مجموعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در حوزه عمل به قانون و مقابله با قانون‌شکنان در حوزه اجتماعی، ظرفیت بسیج و سپاه در کنار ناجا بوده و آماده همکاری با این نیرو در مباحث مربوطه هستیم.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان این نکته که پاسداشت و ترویج فرهنگ ایرانی ـ اسلامی با پشتیبانی نیروی بسیج محقق می‌شود، عنوان کرد: در این راستا تلاش‌های وافری توسط نیروهای بسیجی در سراسر استان انجام شده و همچنان نیز همراه با برادران نیروی انتظامی خواهیم بود.

,

وی، همکاری و همراهی با ستادهای مختلف نظیر امر به معروف و نهی از منکر را از ماموریت‌های ذاتی سپاه و بسیج نام برد و گفت: در این زمینه نیز طبق نیازهای علام شده آماده همکاری به نیروی انتظامی و ستادهای مربوطه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه