اخبار داغ

رئیس هیات والیبال گلستان :

ورزش جلوی بزهکاریها را می گیرد / همه دستگاهها برای مشکلات جوانان تلاش کنند

ورزش جلوی بزهکاریها را می گیرد / همه دستگاهها برای مشکلات جوانان تلاش کنند
رئیس هیات والیبال استان گلستان گفت : یکی از عوامل اصلی کاهش بزهکاریهای اجتماعی ورزش است و نمی توان همه وظایف را در حوزه اجتماعی بر عهده یک نهاد مانند ناجا و یا دستگاهی دیگر انداخت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال استان گلستان صبح امروز سه شنبه یکم مرداد  در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : امروز جوانان و خانواده های ما با مسائل و معضلات اجتماعی درگیر بوده که مقابله با آنها تدبیر و تعامل همه دستگاهها و نهادها را می طلبد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

سنگدوینی افزود : یکی از راههایی که می تواند به کاهش بزهکاریهای اجتماعی کمک نماید ورزش است ، خوب است همه ما اعم از نهادها و ادارات و رسانه ها و صدا و سیما همه جوانان را تشویق به ورزش کنند .

,

رئیس هیات والیبال استان گلستان با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش باعث ایجاد سرمایه اجتماعی می شود ، تصریح کرد : همین که جوانها در سالن های ورزشی به یک شور و نشاط می رسند و خودشان را تخلیه می کنند از لحاظ روحی و روانی تاثیرات بسیار دارد ، اگر انرژی درونی جوانان به سمت مسائل منفی برود انحراف شکل می گیرد .

,

وی خاطرنشان کرد : برای مقابله با تهدیدات اجتماعی نباید همه مسئولیتها بر دوش یک نهاد مانند نیروی انتظامی باشد ، باید همه آنهایی که وظیفه و مسئولیت دارند به میدان آمده و کمک کنند تا از این وضعیتی که هستیم بتوانیم عبور کنیم .

,

سنگدوینی جوانان را سرمایه کشور دانست و اضافه کرد : ما برای آینده این کشور نیاز به نیروسازی داریم و ساختن نیرویی سالم نیازمند توسعه ورزش ، برنامه ریزی در حوزه های اجتماعی و همکاری نهادهای مختلف با یکدیگر است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه