اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

رواج ناهنجاری‌ها در جامعه فسادآور است/ وظیفه نیروی انتظامی برخورد با بی‌قانونی‌ها و هنجارشکنی‌هاست

رواج ناهنجاری‌ها در جامعه فسادآور است/ وظیفه نیروی انتظامی برخورد با بی‌قانونی‌ها و هنجارشکنی‌هاست
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رواج هنجار شکنی استقلال و هویت کشور را به خطر می‌اندازد؛ نباید اجازه دهیم مسائل امنیتی با این نگاه‌ها زیر سوال رفته و مورد تهدید قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به صحبت‌های اخیر فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: نیروی انتظامی همانند سایر نیروها، طبق قانون اساسی و مقرارت جاری کشور وظایفی بر عهده دارد؛ لذا باید طبق این ضوابط انجام وظیفه کند و هیچگاه اعمال سلیقه، ترحم، شدت و غضب نباید در اموراتشان دخالتی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: ملت بزرگ ایران از نیروی انتظامی این انتظار را دارند که بر اساس مقررات و رهنمودهای فرماندهی کل قوا انجام وظیفه کنند که اگر اینگونه رفتار کنند، بدون شک شاهد نتایج مثبت و محبوبیت بیشتر این سازمان در جامعه خواهیم بود؛ در غیر اینصورت از دید مردم منزوی خواهد شد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هنجارشکنی و وضعیت آشفته‌ای که در کشور حاکم است نیز خلاف شرع و دین اسلام بوده و یک واقعیت است چراکه ۹۸ درصد از مردم ایران با رای دادن به اسلام خواستار آن شدند بنابراین باید تمام برنامه‌های جاری در کشور بر اساس نظر شرعی اسلام برنامه‌ریزی شود.

,

اسلامی تصریح کرد: اگر این ناهنجاری‌ها ادامه پیدا کند نیز فساد آور است چراکه بسیاری از جوانان از همین بی بند و باری‌ها در کوچه و بازار، راه انحراف را پیش می‌گیرند و مورد وسوسه و فریب قرار خواهند گرفت.

,

وی اظهار کرد: هنجارشکنی علاوه بر ضرر کلی نیز با فساد اخلاقی همراه است و می‌تواند پایه و اساس خانواده‌ها را متلاشی کند؛ از طرفی مسئله امنیتی دارد چراکه می‌تواند استقلال کشور را تهدید کند.

,

امام جمعه شهرستان تاکستان افزود: در گذشته نتیجه رواج بی بند و باری و ولنگاری را در کشور اندلس (اسپانیا) دیدیم که با ترویج این موضوعات اخلاقی جوانان را آشفته کرده و طی یک بازه زمانی کوتاه توانستند استقلال را از اندلس گرفته و آن را تحت تسلط خود درآورند.

,

رواج هنجارشکنی استقلال و هویت کشور را به خطر می‌اندازد

, رواج هنجارشکنی استقلال و هویت کشور را به خطر می‌اندازد,

اسلامی خاطرنشان کرد: رواج هنجارشکنی استقلال و هویت کشور را به خطر می‌اندازد؛ نباید اجازه دهیم مسائل امنیتی با این نگاه‌ها زیر سوال رفته و مورد تهدید قرار گیرد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: باتوجه به تاریخ، در پیشینیان از دیرباز حجاب و متانت وجود داشته چه بسا که ما تصاویری از نقاشی‌هایی از زنان محجبه در تاریخ‌های پیش از اسلام را در آثار باستانی استان‌هایی نظیر شیراز، کرمانشاه و مراکز شوشتر می‌بینیم که دلیلی بر اثبات حجاب زنان در زمان‌های پیش از اسلام است.

,

وی افزود: پیش از اسلام مسئله پوشش در ملت ما وجود داشته و آثار باقی مانده حکایت می‌کند که زنان از دیرباز پوشش داشته‌اند و این موضوع مختص اسلام نیست بلکه با روی کار آمدن اسلام این موضوع مججد مورد تایید قرار گرفته است.

,

اسلامی بیان کرد: این ناهنجاری که اکنون در کشور حاکم است ضمن اینکه خلاف شئونات اسلامی و دین است نیز بسیاری از افراد را آلوده کرده و می‌تواند استقلال و امنیت کشور را مورد تهدید قرار دهد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در انتها گفت: امیدوارم متولیان امر این امور را با دقت بیشتری رسیدگی و با متخلفان برخورد کنند چراکه امنیت و استقلال کشور را به خطر می‌اندازد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه