اخبار داغ

مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد

انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی

انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رضا نیازی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  نصب آسانسور در ساختمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی و خصوصی را مستلزم تاییدیه استاندارد دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی اشاره‌ای به بازرسی‌های صورت گرفته در این زمینه داشت و افزود: در ۲۵۰ بازرسی که طی ۲ سال گذشته انجام دادیم، بانک اطلاعاتی‌ای برای آسانسورهای نصب شده در دستگاه‌های دولتی ایجاد کرده‌ایم.

,

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: حدود ۲۰ درصد این دستگاه‌ها توانسته‌اند تاییدیه ایمنی و استاندارد را از ما دریافت کنند.

,

وی عنوان کرد: تمامی مالکان و بهره برداران ساختمان‌های شخصی، مکان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی ملزم به استانداردسازی آسانسورهای خود هستند.

,

این مسئول بیان داشت: مدیران این بحث را جدی بگیرند و در بحث استاندار سازی و تاییدیه ایمنی آسانسور مکان‌هایی که پوشش دارند با اداره کل استاندارد هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشد که بتوانیم این موارد نقص و عدم انطباق‌هایی که وجود دارد، با همکاری و هماهنگی هم انجام دهیم.

,

نیازی خاطرنشان کرد: هر ساختمان برای اخذ مجوز پایان کار نیاز به اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور داشته که این تاییدیه یکسال اعتبار دارد و پس از آن نیاز به بازرسی مجدد در این زمینه است.

,

وی شماره ۴ رقمی ۴۵۱۷ و سامانه ۱۵۱۷ را که به صورت شبانه روزی فعال بوده برای طرح شکایات و گزارشات در این زمینه و حوزه‌هایی که با ایمنی مردم در ارتباط است، اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه