اخبار داغ

امام جمعه شهرستان رابر:

برخورد با هنجارشکنان قانون مورد حمایت ائمه جمعه سراسرکشور است

برخورد با هنجارشکنان قانون مورد حمایت ائمه جمعه سراسرکشور است
امام جمعه شهرستان رابر گفت: ۹۰۰ ائمه جمعه حاضر در بیست و چهارمین اجلاس ائمه جمعه همصدا حمایت خود را از این سردار عزیز بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان رابر درگفت و گو با خبرنگار راه آرمان با اعلام حمایت از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان اظهار داشت: درسمینار ائمه جمعه سراسر کشور که  بیست و چهارمین اجلاس ائمه جمعه در تهران برگزار شد سردار اشتری یکی از سخنرانان این همایش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

وی افزود: در این اجلاس سردار اشتری بعضی از قوانین هنجار شکن را مطرح کرد که ۹۰۰ ائمه جمعه حاضر در این اجلاس نیز همصدا حمایت خود را از سردار اشتری بیان کردند.

,

امام جمعه رابر، با بیان اینکه متاسفانه بعضی دنبال نا بهنجاری وهنجار شکنی هستند، عنوان داشت: سردار عزیز اقدامات خوبی انجام  داده اند که بخشی از آن را برای ائمه جمعه مطرح  کردند؛ با این اقدام سردار اشتری یکی از ائمه جمعه حاضر در این اجلاس بیان کرد که هر فرمانده  نیروی انتظامی می تواند نقش یک ائمه جمعه را ایفا کند.

,

وی خاطر نشان کرد: امید دارم این طرح دراستان ها و مراکز شهرستان ها اجرا  شود و به قطع و یقین مورد حمایت ائمه جمعه  سراسر کشور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه