اخبار داغ

فروش لوازم التحریر لاکچری ممنوع است/ ۳ برابر شدن قیمت لوازم التحریر

فروش لوازم التحریر لاکچری ممنوع است/ ۳ برابر شدن قیمت لوازم التحریر
رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر و نوشت افزار تهران در واکنش به فروش لوازم التحریر لاکچری و دفترهای چند میلیون تومانی در ایران گفت: فروش لوازم التحریر خارج از عرف و اقلام فانتری با قیمت‌های غیرمعمول ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی فرزانیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش قیمت لوازم التحریر طی یک سال گذشته اظهار کرد: طی یک سال گذشته که قیمت ارز بین 4 تا 5 برابر افزایش یافت، طبیعتاً قیمت لوازم التحریر نیز بالا رفت و به طور میانگین، قیمت لوازم التحریر حدود 3 برابر سال قبل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر و نوشت افزار تهران افزود: در این بین شاید بیشترین افزایش قیمت مربوط به دفتر باشد چراکه کاغذ در بازار به شدت گران شد و قیمت هر بند کاغذ از 80 هزار تومان به بیش از 500 هزار تومان رسید.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در بازار لوازم التحریر وجود ندارد گفت: در اغلب لوازم التحریر و حتی دفتر، هیچ کمبودی نیست ولی با نزدیک‌تر شدن به فصل شروع مدارس و افزایش خرید لوازم التحریر، تقاضا برای خرید دفترهایی که قیمت‌های پایین‌تری دارند، بیشتر خواهد شد و از این رو ممکن است تا اندازه‌ای با کمبود دفترهای ساده و ارزان‌قیمت مواجه شویم ولی قول‌هایی داده شده تا تولید در این بخش افزایش یابد و کنترل بازار بهم نخورد.
,
 
,
فرزانیان با بیان اینکه واردات لوازم التحریر به شدت کاهش یافته است گفت: در برخی موارد از جمله «مداد»، واردات 100 درصد ممنوع است و در موارد دیگری از جمله پاک‌کن و تراش، تقریباً همه نیاز بازار از تولیدات داخلی تامین می‌شود و تولیدکنندگان نیز قول داده‌اند تا در فرصت باقی مانده تا آغاز فصل مدارس، تولیدات خود را افزایش دهند.
,
 
,
وی با اشاره به تامین 40 درصد نیاز خودکار کشور از طریق واردات گفت: در مجموع، درباره اقلام اصلی لوازم التحریر مشکلی وجود ندارد.
,
 
,
رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر و نوشت افزار تهران در پایان در واکنش به فروش لوازم التحریر لاکچری از جمله دفترهای چند میلیونی در بازار لوازم التحریر خاطرنشان کرد: فروش لوازم التحریر خارج از عرف و اقلام فانتری با قیمت‌های غیرمعمول ممنوع است ولی ما تا امروز گزارشی از چنین مواردی نداشته‌ایم.
,
 
,
به گزارش تسنیم، روز گذشته گزارشی مبنی بر فروش دفترهای یادداشت و دفترهای کلاسوری با قیمت‌های چند میلیونی منتشر شد و به نظر می‌رسد برندهای خاص لوازم التحریر علی‌رغم قیمت‌های نجومی‌شان، مشتری‌های خاص خود را دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه