اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

پتروشیمی زنجان تا پایان امسال به پیشرفت 35 درصدی برسد

پتروشیمی زنجان تا پایان امسال به پیشرفت 35 درصدی برسد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه مقرر شده سه سال بعد از گشایش اعتبار ارزی، پتروشیمی زنجان فعالیت خود را آغاز کند گفت: براساس این برنامه باید تا پایان امسال این پروژه به پیشرفت 35 درصدی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی زنجان اظهار کرد: مقرر شده از زمان گشایش اعتبار در مدت سه سال این پروژه به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بخشی از اجناس مورد نیاز این شرکت به میزان 14 میلیون یورو اخیرا خریداری شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد روند کار ادامه دار است. 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تخصیص ارز این شرکت اتفاق افتاده است افزود: باید حداقل تا پایان امسال این شرکت به پیشرفت 35 درصدی برسد.

,

وی با بیان اینکه اگر این میزان پیشرفت در این شرکت اتفاق بیفتد ما می‌توانیم بگوییم که روند کار با برنامه پیش‌بینی شده جلو می‌رود عنوان کرد: اگر تا پایان امسال این شرکت به پیشرفت 35 درصدی برسد جای امیدواری دارد.

,

فغفوری با اشاره به اینکه روند کار در حال پیگیری است گفت: اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم تا پایان امسال با امیدواری بگوییم که این شرکت در دو سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای بخش خصوصی افزود: یکی از مزیت‌های استان زنجان این است که تمام کارخانجات استان زنجان در اختیار بخش خصوصی است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: با این شرایط بخش خصوصی در استان زنجان خوب کار کرده و روند خوبی داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه در این برهه کمک به نظام و هم راستا شدن با نظام برای خیلی از فعالان بخش خصوصی مهم است افزود: امیدواریم همچنان این فضای ایجاد شده ادامه دار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه