اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه رودان مطرح کرد؛

پلیس، سکاندار نظم و امنیت کشور است

پلیس، سکاندار نظم و امنیت کشور است
مدیر حوزه علمیه رودان گفت: متصدیان اجرایی که بدنبال کسب رأی بیشترند و نه رضایت خداوند و رضایت عموم مردم، قطعا برای خوشحالی دل هنجارشکنان بر علیه مالک اشتر ها، سم پاشی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی عدالت، مدیر حوزه علمیه رودان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان و تامین امنیت اجتماعی کشور اظهار کرد: تعدی و تجاوز به حقوق دیگران چه از حریم خصوصی وعمومی فقط صرف تعدی جرم است و حتی اگر فرض کنیم خودرو حریم خصوصی باشد از همین حریم خصوصی اگر ایجاد ناامنی برای عموم بشود جرم و محکوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر حوزه علمیه رودان با بیان اینکه ناامنی ها و جرم های متعددی از حریم خودرو می تواند جامعه را ناامن کند، افزود: ‌طبیعتا خودرویی با سوء استفاده از واژه مقدس آزادی و با تکیه زدن به واژه بازی حریم خصوصی، برای ده ها یا صدها و یا هزاران نفر در یک شهر ایجاد مزاحمت می کنند که بدحجابی، صداهای ناهنجار، سگ گردانی از جمله مصادیق آن هستند.

,

عدالت ادامه داد: ایجاد مزاحمت هم از نظر عقل و هم از نظر شرع مقدس هر دینی  و هم از نظر قانون هر کشوری محکوم است.

,

 

,

وی اضافه کرد: مگر می شود گروهی را با زیر پا گذاشتن قانون عقل و شرع و عرف یک کشور به بهانه حریم خصوصی آزاد گذاشت و حریم عموم را خراب کرد؟!

,

مدیر حوزه علمیه رودان با بیان اینکه مقابله با قانون شکن باید توسط همه دستگاههای ذیربط صورت پذیرد، تصریح کرد:سکاندار ناظم امنیت در کشور نیروی مقدس انتظامی است طبیعتا حریم شکنان در هر کشوری بدنبال آزادی بیشتر هستند و حد توقف در یک حد و مرزی برای خود قائل نیستند لذا با هر دستگاهی که مقابله کند با اراده آنان دشمنی می ورزند.

,

عدالت با اشاره به اینکه مخالفت و دشمنی با نیروی انتظامی طبیعی است، افزود:مالک اشترهای امیرالمؤمنین و سردار اشتری ها و همکارانشان، اگر دشمن نداشته باشند غیر طبیعی است و باید شک در عملکرد آنها نمود که چه اتفاقی روی داده است.

,

وی عنوان کرد: متصدیان اجرایی که بدنبال کسب رأی بیشترند و نه رضایت خداوند و رضایت عموم مردم، قطعا برای خوشحالی دل هنجارشکنان بر علیه مالک اشتر ها، سم پاشی می کنند و نمی دانند همه کشور در سایه امنیت اداره می شود.

,

مدیر حوزه علمیه رودان خاطرنشان کرد: فقط مقابله با شبیخون و تهاجم و غارت و قتال فرهنگی (به تعبیر حضرت آقا) وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه وظیفه شرعی و اخلاقی و وجدانی همگان است و اگر کسی هنر مقابله،اراده یا غیرت مقابله ندارد و پشتوانه نیست، پشت شکن نباشد و از پشت خنجر نزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه