اخبار داغ

مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد

معرفی آثار پذیرفته‌شده در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مرصاد

معرفی آثار پذیرفته‌شده در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مرصاد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از معرفی آثار پذیرفته‌شده در بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با بیان اینکه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد ۱۲ الی ۱۶ مرداد در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره توسط هیئت انتخاب، لیست آثار پذیرفته شده بخش صحنه‌ای در این جشنواره اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تمری, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی از استقبال هنرمندان برای حضور در این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: در بخش صحنه‌ای ۸۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بازینی آثار توسط داوران تعداد ۱۲ اثر به این جشنواره راه پیدا کردند.

, بازینی,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب، کامران شهلایی نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و عضو کانون نویسندگان خانه تئاتر، عبید رستمی بازیگر، نویسنده وکارگردان و مجید حسینی محقق، نویسنده، کارگردان و بنیانگذار انجمن نمایش اسلام آباد غرب را اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره در بخش صحنه‌ای عنوان کرد.

, نویس, وکارگردان,

این مسئول به آثار راه یافته به یازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره کرد و گفت: نمایش «سرخ دم» به نویسندگی مجید کاظم نژاد مژده‌ی و کارگردانی محمد سلیمی از شهرستان میناب استان هرمزگان و نمایش نامه‌های شرجی به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مریم جلیلی از استان تهران از جمله این آثار است.

,

تمری نمایش بی تابی به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی شهرام سلطانی از شهرستان اراک استان مرکزی و نمایش مرگ سپید دو کابوس به نویسندگی مصطفی غلامی و کارگردانی مصطفی غلامی از شهرستان رشت استان گیلان از دیگر آثار راه یافته در این بخش عنوان کرد.

, تمری, تابی,

وی افزود: نمایش زووو به نویسندگی علی شکری و کارگردانی افسانه محمدی از استان ایلام، نمایش به خنده گندم، رؤیای آرد به نویسندگی مرتضی شاکرم و کارگردانی محمدرضا حیدری از استان کرمان و نمایش " کوچه مختار بود وساسان بود… به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی محمود خرم آزادی از شهرستان یاسوج استان کهکیلویه و بویر احمد از دیگر آثار راه یافته در این بخش است.

, زووو, وساسان, بویر,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: نمایش رؤیای یک نفر در این حوالی… به نویسندگی علی نبی پور و کارگردانی حسین اسدی از شهرستان خارک استان بوشهر، نمایش تکراری ترین بازی دنیا به نویسندگی یوسف لطفی زاده و کارگردانی یوسف لطفی زاده از استان لرستان شهرستان خرم آباد و نمایش پنجشنبه سوری به نویسندگی آرش منصوری و کارگردانی آرش منصوری از شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه آثار دیگری است که در بخش صحنه‌ای معرفی شده‌اند.

, ترین,

این مسئول نمایش هاری به نویسندگی محسن عظیمی و کارگردانی بیژن مرادی از کرمانشاه و نمایش «نمایش ۵۹» به نویسندگی کاظم عینعلی و کارگردانی سعید میرزایی از کرمانشاه را آخرین آثار معرفی شده در این بخش اعلام کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه