اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان:

71 درصد جامعه پوشش کمیته امداد هرمزگان روستایی هستند

71 درصد جامعه پوشش کمیته امداد هرمزگان روستایی هستند
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد تسهیلات اشتغال و کارفرمایی، آموزش های فنی و حرفه  ای و... داده می شود، گفت: 29 درصد با جعمیت 25هزار 950 نفر در شهر ها و 71 درصد از آنان با جعمیت 63هزار40 نفر ساکن در مناطق روستایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: 28هزار 573 نفر از مددجویان هرمزگانی  به دلیل فوت سرپرست، 25هزار735نفر به علت از کارافتادگی، و 7هزار 127 طلاق و  1هزار 444نفر زندانی زیر پوشش کمیته امداد در استان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال به 4هزار 179 نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش 93 ملییارد  و 383 ملیون ریال  پرداخت شده است، گفت:29 درصد با جعمیت 25هزار 950 نفر در شهر ها و 71 درصد از آنان با جعمیت 63هزار40 نفر ساکن در مناطق روستایی هستند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: این نهاد برای توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت به آن‌ها خدمات مختلفی مانند ارائه مشاوره شغلی و حرفه ای ، ارائه رایگان اموزش های فنی و مهارتی ، پرداخت تسهیلات اشتغال های مشاغل خانگی و خوداشتغالی ، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی ، نظارت و مشاوره فنی و تخصص جهت پایداری اشتغال و کاریابی مددجویان و معرفی به بنگاه های اقتصادی جهت اشتغال ارائه می‌دهد.

,

الهیاری افزود: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج آن‌ها از چرخه حمایت کمیته امداد، تسهیلات اشتغال و کارفرمایی ، آموزش های فنی و حرفه  ای ،و همچنین پرداخت بیمه به مددجویان دارای اشتغال بهره مند می‌شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در بشاگرد در چند ماه امسال گفت: کلیه خدمات حمایتی کمیته  امداد مشمول مددجویان شهرستان بشاگرد نیز می گردد و از ان بهره مند می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه