اخبار داغ

حمایت قاطع یک مدیرکل استانداری از یک فرد مسئله‎دار و ستاره‎دار/ وقتی منافع حزبی وقومی بر منافع مردمی سیطره می‎یابد!

حمایت قاطع یک مدیرکل استانداری از یک فرد مسئله‎دار و ستاره‎دار/ وقتی منافع حزبی وقومی بر منافع مردمی سیطره می‎یابد!
فردیکه ثبات جریانی برای هیچ کدام از احزاب سیاسی ندارد اما خود اکنون به طور قاطع از برخی خطوط قرمز نظام رد می شود و با برخی رسانه ها در خصوص تطهیر برخی افراد مسئله دار نظام مصاحبه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، گروه سیاسی - اخیرا همانطور که در خبرها منتشر شد برخی رسانه ها از حضور یک فرد مسئله دار که باورهای اسلامی و فرهنگی را قبول ندارد، در راس یک اداره کل مهم استان خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

اداره فرهنگ و ارشادی که هنرمندان و فرهنگ دوستان استان منتظر هستند تا ببینند کرسی ریاست این اداره کل به فردی برسد که بتواند این کشتی طوفان دیده را به سر منزل مقصود برساند.

,

اینکه قاطبه جریان رسانه ای استان از انتصاب چنین فردی رضایت ندارند مسئله ای است که بر همگان روشن مانده است.

,

اما آنچه که اکنون در جریان است و نظر ها را به خود جلب کرده است، حمایت قومی و حزبی فردی در این باب است که قبلا اصولگرا بوده است و الان اصلاح طلب نمایی می کند.

,

فردی که ثبات جریانی برای هیچ کدام از احزاب سیاسی ندارد اما خود اکنون به طور قاطع از برخی خطوط قرمز نظام رد می شود و با برخی رسانه ها در خصوص تطهیر برخی افراد مسئله دار نظام مصاحبه می دهد.

,

بنظر این مصاحبه هم بخشی از تلاش وی جهت ابقا در دوران مسئولیت کلانتری در استانداری کهکیلویه و بویراحمد است.

, بخشی از تلاش وی جهت ابقا در دوران مسئولیت کلانتری در استانداری کهکیلویه و بویراحمد است, بخشی از تلاش وی جهت ابقا در دوران مسئولیت کلانتری در استانداری کهکیلویه و بویراحمد است,

اما جالب است این چنین افرادی که دارای مسئولیت حقوقی هم در مجموعه دولت و نظام هستند، براحتی اینگونه موضع میگیرند و هیچ برخوردی با آنها نمیشود!

,

اگر چه این رسانه در گزارش خود به هیچ فرد حقیقی در گزارش قبلی خود اشاره نداشت و هیچ وقت آبروی هیچ فردی را زیرسئوال نمیبرد، و قطعا حق شکایت را از امروز برای خود محفوظ میداند و از طریق دفتر مرکزی پیگیر این موضوع خواهد بود.

,

حال آنکه قطعا دستگاه های نظارتی و ارشادی استان آگاه هستند و به دقت و هوشیاری و صبر کامل، تمام تحرکات و دفاعیات را رصد می کنند و در مواقع لزوم هم اطلاع رسانی ها لازم را خواهند کرد.

, حال آنکه قطعا دستگاه های نظارتی و ارشادی استان آگاه هستند, حال آنکه قطعا دستگاه های نظارتی و ارشادی استان آگاه هستند,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه