اخبار داغ

فراموشی تپه نورالشهدا سی‎سخت در غبار روزمرگی مسوولان/ غربت هشت‎ساله گلزار شهدای گمنام در مهد فرهنگ استان +تصاویر

فراموشی تپه نورالشهدا سی‎سخت در غبار روزمرگی مسوولان/ غربت هشت‎ساله گلزار شهدای گمنام در مهد فرهنگ استان +تصاویر
قریب به 8 سال از خاکسپاری دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای سی سخت می گذرد و در این بین چهار فرماندار عزل و نصب شده است ولی تا کنون وضعیت این تپه بهبودی پیدا نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس قریب به 8 سال از خاکسپاری دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای سی‎سخت می گذرد و در این بین چهار فرماندار عزل و نصب شده است ولی تا کنون وضعیت این تپه بهبودی پیدا نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گلزار شهدای شهر سی سخت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و این درحالی است که بیش از سه سال از وعده های شهردار سی سخت در خصوص سازماندهی آن می گذرد.

, ,

شهردار سی سخت در مهرماه سال 96 در آییی با حضور استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این خصوص گفت: طرح ساماندهی تپه نورالشهدا سی سخت در جنوب غربی این شهر و با اعتبار یک میلیارد و 500 تومان از محل ارتقا شاخص‌ها در زمینی به مساحت 3 هکتار اجرا می شود.

, ,

اکنون پس از گذشت دوسال از این موضوع مشاهده می شود که هنوز حتی جاده دسترسی به این تپه نیز خاکی است و زیباسازی و ساماندهی خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

,

موضوع تا جایی پیش رفت که برخی از جوانان سی سخت در اقدامی خود جوش، دست به ساخت پله های دسترسی به قبور مطهر این شهدا زدند.

, ,

عباس بهشتی روی فرماندار اسبق دنا در سال 1395 از اختصاص مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای محوطه سازی و جاده دسترسی به این مجموعه خبر داده ولی اکنون با گذشت سه سال از این خبر این موضوع تحقق پیدا نکرده است.

,

نادیا صداقت سرپرست سابق فرمانداری دنا نیز از ساماندهی این تپه و واگذاری پروژه بهسازی جاده دسترسی آن به شهرداری سی سخت خبر داده بود.

, ,

در تازه ترین اخبار در این خصوص، شهردار سی سخت موظف به زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی به این تپه شده که اکنون پس از انتصاب چهارمین فرماندار دنا نیز تا کنون این جاده دسترسی ساماندهی نشده است.

,

اکنون باید مشاهده کرد که فرمانداری دنا با زمامداری علیپور می تواند نیروی محرکه ای برای ساماندهی این یادمان شهدای گمنان باشد و آیا شهردار سی سخت به وعده های خود در این خصوص عمل می کند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه