اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان عنوان کرد

برخورد با هنجارشکنان تنها وظیفه پلیس نیست/ همه ارگانها به وظایف خود واقف باشند

برخورد با هنجارشکنان تنها وظیفه پلیس نیست/ همه ارگانها به وظایف خود واقف باشند
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت بیت المقدس کردستان گفت: برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست، بلکه تمامی مسئولین در این امر باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت:  سردار اشتری با اشاره به برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان  نکات بسیار  شایسته ای را مطرح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی ادامه داد: در راستای برخورد با ناهنجاری ها برای مقابله با منکر، باید هم کار فرهنگی شود و هم از قدرت استفاده شود و در هر دو مقوله منطق را در نظر گرفت.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: باید کسانی که در صحنه برخورد با هنجارشکنی ورود پیدا می کنند مورد حمایت جدی واقع شوند؛ به این معنی کسانی که در چهار چوب قانونی وارد یک مجموعه می شوند برای اینکه از قانون و شرع حمایت کنند؛ باید مورد حمایت جدی دیگران قرار بگیرند و  امیدوارم این مسئله (برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان) در همه اتفاق بیافتد.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی  با بیان اینکه ما در برخود با قانون شکنان و هنجار شکنان از ابتدا در کنار ناجا بوده ایم، تصریح کرد: مطمئنا همه جانبه در زمینه برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان در کنار نیروی انتظامی خواهیم بود.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه از حامیان جدی نیروی انتظامی هستند و ما همچنان نقش حمایتی و تبلیغی خود را در این زمینه خواهیم داشت.

,

 

,

وی افزود: هیمنه ارزش های انقلاب اسلامی، انسجام اجتماعی و ملی ما، کل سلطه گری های  غرب به ویژه آمریکا را  متزلزل خواهد کرد و این نشان می دهد که اقتدار و ارزش های نظام جمهوری اسلامی همچنان پابرجا و استوار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه