اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی شهرداری کرمان خبر داد

بازنشستگان در اولویت کاری معاونت برنامه‌ریزی

بازنشستگان در اولویت کاری معاونت برنامه‌ریزی
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان با بیان اینکه انجام روند کار بازنشستگان امسال در دستور کار این معاونت قرار دارد گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت، بازنشستگان برای دریافت سنوات نقدی به بانک معرفی می شوند و در مقابل شهرداری به‌صورت اقساط آنها را پرداخت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ رضا دادگرپور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان با بیان این‌که در سال گذشته، ۱۵۵ نفر از نیروهای شهرداری بازنشسته شدند و این روند هم‌چنان ادامه دارد، گفت: سال گذشته ۴۶ نفر با سختی کار بازنشسته شدند که اگرچه برای شهرداری بار مالی داشت، اما همکاران بازنشسته، از آن منتفع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: امسال هم‌چنان پرداخت سختی کار کارکنان بازنشسته را دنبال می‌کنیم تا به همکارانی که واجد شرایط هستند، پرداخت شود؛ ضمن این‌که نیروهایی که به مرز بازنشستگی می‌رسند، اقدامات لازم برای بازنشسته شدن آن‌ها انجام می‌شود.

,

دادگر پور با تاکید بر اینکه انجام روند کار بازنشستگان امسال نیز در دستور کار این معاونت است، ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این اقدام به بهترین وجه ممکن انجام خواهد شد.

,

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان بیان داشت: بازنشسته شدن نیروها کمک بسیار خوبی به سیستم می‌کند و از تجمع نیروی انسانی نیز جلوگیری می‌نماید.

,

وی اذعان داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت، بازنشستگان برای دریافت سنوات نقدی به بانک معرفی می شوند و در مقابل شهرداری به‌صورت اقساط آنها را پرداخت خواهد کرد.

,

دادگرپور، عملکرد مدیریت املاک و مستغلات شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: مدیریت تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری به‌خوبی فعال است و به‌ویژه در زمینۀ وصول مطالبات کمیسیون ماده ۷۷ که چندین‌سال معطل مانده بود، اقدامات مطلوبی انجام داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه