اخبار داغ

امام جمعه موقت لنده:

مواضع سردار اشتری مورد تحسین اقشار مختلف مردم است/ ناجا تنها نیست

مواضع سردار اشتری مورد تحسین اقشار مختلف مردم است/ ناجا تنها نیست
امام جمعه موقت شهرستان لنده در واکنش به اقدامات و مواضع انقلابی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مقوله امنیت در جامعه گفت: مواضع انقلابی و قابل تحسین فرماندهی ناجا نشان از درایت و هوشمندی وی در شناسایی تهدیدات جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است که مقام معظم رهبری سال هاست نسبت به ان به دستگاه های اجرایی و فرهنگی هشدار های لازم را بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام سید محمود الهی نیا بیان کرد: مواضع صریح و انقلابی سردار اشتری در برخورد قاطع با افراد هنجار شکن و مفاسد اجتماعی از جمله بی حجابی بدون شک مورد تحسین اقشار مختلف مردم است که قطعا مردم نیز حمایت خود را از ناجا خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام سید محمود الهی نیا بیان کرد: مواضع صریح و انقلابی سردار اشتری در برخورد قاطع با افراد هنجار شکن و مفاسد اجتماعی از جمله بی حجابی بدون شک مورد تحسین اقشار مختلف مردم است که قطعا مردم نیز حمایت خود را از ناجا خواهند داشت., صبح زاگرس,

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: همه ما باید خوب بدانیم که خودرو حریم خصوصی نیست که فرد با هر پوششی آزادانه با آن تردد کند و اقدام به کشف حجاب کند که بدون شک مطالبه جامعه نیز برخورد با چنین افراد هنجار شکنی است.

,

وی گفت: اگر نیم نگاهی به وصایای شهدای عزیز داشته باشیم به خوبی خواهیم دید که  مهمترین بحث در این وصایا توصیه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه است که متاسفانه امروز این وصیت مغفول واقع شده است.

,

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان لنده گفت: اگر سایر ادارات و نهادهای ما در جامعه همانند نیروی انتظامی با این پدیده ها مقابله می کردند و فرهنگ سازی می کردند امروز نیروی انتظامی تنها نبود و لازم است افراد هنجار شکن خوب بدانند که مردم ناجا را در این امر مهم تنها نخواهند گذاشت.

,

وی اظهارکرد: امروز طعم شیرین امنیت مرهون تلاش ها و زحمات و خون دل هایی است که فرزندان این ملت در نیروی انتظامی در حال حراست شبانه روزی از امنیت پایدار مردم جامعه هستند و در این راه چه فرزندان جوانی که خونشان در راه اهداف و آرمان های انقلاب هزینه شد تا این انقلاب از دست نا اهلان و چنین افرادی در امان بماند.

,

الهی نیا اظهارکرد: مواضع انقلابی سردار اشتری بدون شک مورد تحسین همه مردم است و لازم است این فرمانده عزیز و همکارانش خوب بدانند که مردم در کنار انان هستند و نمی گذارند توطئه های دشمنان خدشه ای به خدمات شایسته نیروی انتظامی وارد سازد و مردم نیز قدردان زحمات همه کارکنان ناجا هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه