اخبار داغ

امام جمعه پاتاوه:

سردار اشتری وظیفه قانونی خود را انجام می‎دهد

سردار اشتری وظیفه قانونی خود را انجام می‎دهد
امام جمعه پاتاوه ضمن حمایت از مواضع سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برخورد با قانون‌شکنان گفت: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است که خداوند متعال به صراحت و تلویحی به این موضوع پرداخته است و از برکات و خصوصیات حجاب این است که سبب آرامش و امنیت روانی جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه پاتاوه در گفتگو با صبح زاگرس ضمن حمایت از مواضع سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برخورد با قانون شکنان گفت: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است  که خداوند متعال به صراحت و تلویحی به این موضوع پرداخته است و از برکات و خصوصیات حجاب این است که سبب آرامش و امنیت روانی جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: سردار اشتری به عنوان یکی از ضابطین قضایی ماموریت و وظیفه قانونی  خود را در برابر قانون شکنان را اجرا میکند.

,

وی افزود: یکی از درخواست های سردار اشتری در جمع ائمه جمعه حمایت از او در برنامه های اجتماعی از جمله موضوعاتی مانند عفاف و حجاب، همچنین امر به معروف و نهی از منکر بوده است که ائمه جمعه می توانند با به وجود آوردن یک گفتمان قوی در جامعه سبب بهره بردن  از برکات عفاف و حجاب شده  و از طرفی آسیب ها و ضررهای این موضوع در جامعه کاهش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه