اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان:

دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» در لرستان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» در لرستان برگزار می‌شود
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان گفت: دوره‌های آموزشی «طرح ولایت» اواخر مردادماه امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد خطیب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به بیانات رهبری پیرامون اعزام دانشجویان به اردوی طرح ولایت اظهار داشت: بیش از 20 سال از اجرای طرح ولایت می‌گذرد و امسال هم این طرح باهدف تربیت دانشجویان و تبیین پایه‌های نظری دین اسلام و پاسخگویی به بخشی از سؤالات و شبهات مطروحه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, ,

وی افزود: دانشجویان در یک دوره 40 روزه آموزش می‌بینند و در پایان دوره، بعد از گذراندن فرآیند مصاحبه و امتحان و چند مرحله دیگر، افرادی که ازلحاظ هوشی قوی‌تر هستند به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) معرفی می‌شوند.

,

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: طرح ولایت با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که در این دوره جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی که شامل شش کتاب از علامه مصباح یزدی است، آشنا می‌شوند و نسبت به رویارویی با شبهات عقیدتی و سیاسی خود را ایمن می‌کنند.

,

وی ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و آشنایی اقشار مختلف با مبانی اندیشه اسلامی را از اهداف طرح ولایت عنوان کرد و گفت: هستی‌شناسی، انسان‌شناسی،  معرفت‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و... که هر یک به بخشی از نظام اسلامی می‌پردازد از مباحث نظری این طرح است که در جهت آگاه‌سازی جوانان با نظام کلی و اندیشه‌ای جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، همچنین دو دوره 10 روزه طرح ولایت در اواخر مردادماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه