اخبار داغ

واکنش مردم به وزیر اینستاگرامی در سفر به کرج:

سر و صدا، تنها سهم ماهدشت از فرودگاه پیام/ شرکت خدمات همراه اول حقوق ما را نمی‎دهد

سر و صدا، تنها سهم ماهدشت از فرودگاه پیام/ شرکت خدمات همراه اول حقوق ما را نمی‎دهد
آذری جهرمی در حالی طی سفری حضوری به فرودگاه پیام کرج، اینستاگرام را برای انعکاس اخبار سفرش انتخاب کرد که مردم نیز از طریق این پیام رسان دغدغه های خود را با وزیر ارتباطات مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به تقل از  تیتریک، وزیر ارتباطات صبح امروز از فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد و در اقدامی جالب سری نیز به ایستاگرام خود زد تا خبرهای این سفرش را از طریق شبکه اجتماعی به اطلاع مردم برساند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   تیتریک, تیتریک,
 
,
آذری جهرمی در اینستاگرام خود با درج یک تصویر آورده است،" در راستای پیگیری پروژه های اقتصاد  مقاومتی استان البرز پروازهای فرودگاه پیام از هفته آینده مجددا آغاز خواهد شد.
,
 
شایان ذکر است به واسطه سقوط بوئینگ 707 در مهر ماه سال 97، پرواز های مسافربری فرودگاه بین المللی پیام لغو شد تا مدتی این مجموعه به واسطه عدم انتقال مسافران با حواشی همراه باشد. 
,
,
 
,
جالب تر از اطلاع رسانی به سبک وزیر ارتباطات، کامنت هایی است که مردم در پاسخگویی به پست آغاز پرواز دوباره در فرودگاه پیام داشتند که نمونه آن را در ادامه مشاهده می کنید؛ 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
*دکتر پیگیر باشین که روستای مدانچ از توابع شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان با جمعیت 2000 نفر تازه چند روزی میشه اینترنت جی آوردن در حالی که روستاهای همجوار با یک چهارم جمعیت 4g  دارن.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
*دکتر جان سلام از فرودگاه پیام هیچ نفعی به شهر مظلوم ماهدشت جز سر و صدا قسمت نشده، حداقل یکی از شرکت های خدمات رسان را به شهرداری و مردم شهر بدن. 
,
 
,
* چه کشکی، چه ماستی، چه اقتصادی
,
 
,
*آقا شرکت خدمات همراه اول حقوق ما رو نمییییییییییددددددهههههه
,
 
,
*سلام وزیر جوان به فکر پل دخترم باش  
 

 
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه