اخبار داغ

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی:

رسانه های انقلابی تریبون انقلابی نماها نشوند

رسانه های انقلابی تریبون انقلابی نماها نشوند
فرامرز حسین پور گفت:اگر رسانه ها در انتخابات به رسالت خود به موقع و به درستی عمل کنند، سطح آگاهی مردم بالا رفته و انتخاب سره از ناسره کاری آسان تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  آوای ماغر با اشاره به نزدیک شدن به فصل انتخابات، وظیفه رسانه های انقلابی  را سنگین دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

فرامرز حسین پور تصریح کرد:با توجه به اینکه در آستان گرم شدن تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، رسانه ها می توانند نقش مهمی در تعیین سرنوشت انتخابات ایفا کنند.

,

وی با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی، گفت:رسانه ها به خصوص سایت های خبری و شبکه های اجتماعی وابسته به این رسانه ها به‌عنوان یکی از کلیدی ترین ابزارهای تبلیغاتی در جامعه محسوب می شود.

, ،,

حسین پور خاطرنشان کرد:  در این برهه از زمان که نامزدهای احتمالی فعالیت خود را برای شرکت در انتخابات اسفند ماه امسال شروع کردند، رسانه های انقلابی باید عوام را از مسائل پشت پرده آگاه کنند و اجازه ندهند افرادی به نام جریان های ارزشی و انقلابی بر مسند نمایندگی مجلس بنشینند اما در اصل انقلابی نباشند.

,

این آگاه به مسائل سیاسی افزود: در حال حاضر که برخی از احزاب به دلیل عملکرد ضعیف اقبال عمومی مردم را برای رای آوری از دست دادند، عده ای فرصت طلب انقلابی نما دنبال جا زدن خود به عنوان نیروی انقلابی در برخی از شهرستان های استان هستند که رسانه ها باید با تبیین فاکتورهای یک کاندیدای انقلابی و نشر گسترده در جامعه، اجازه این سوء استفاده ها را ندهند.

,

حسین پور  تصریح کرد:برخی از رسانه های استان که در سال های اخیر با پرداختن به مسائل ارزشی توانستند به خوبی اعتماد عمومی را جلب کنند و در حال حاضر مخاطبین زیادی در سطح استان دارند، باید هوشیار تر باشند که در دام این افراد فرصت طلب برای تبلیغ نیفتند.

,

وی گفت:نشر دیدگاه های مقام معظم رهبری در مورد شاخصه های یک نیروی انقلابی می تواند نقطه تمایز شناخت افراد انقلابی از انقلابی نماها باشد.

,

حسین پور خاطرنشان کرد:نیروی انقلابی و ارزشی کسی است که در کنار داشتن تخصص، تعهد و دغدغه مندی برای خدمت به مردم،منویات مقام معظم رهبری، آرمان های امام(ره)، انقلاب و شهدا را که همگی به یک نقطه یعنی اعتلای اسلام ناب محمدی است، قبول داشته باشد.

,

وی افزود:وظیفه اصلی رسانه های انقلابی در این حوزه تبیین شاخص های انقلابی بودن، روشنگری، هشدار و مطالبه گری است که اگر این به رسالت ها به موقع و به درستی عمل شود، سطح آگاهی مردم بالا رفته و انتخاب سره از ناسره کاری آسان تر خواهد بود.

,

حسین پور در پایان گفت: فاکتور دیگری که این روزها از نیازهای اساسی کشور است، جوان گرایی است که مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید داشتند، بنابراین می طلبد جوانان انقلابی با داشتن نقشه راه پا در عرصه خدمت به مردم در کسوت نمایندگی مجلس به عنوان یکی از رئوس انقلاب، بگذارند.

, ،,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه