اخبار داغ

رئیس شورای شهر گوهران بشاگرد:

بارش باران و داستان همیشگی اختلال / قطعی خطوط تلفن و اینترنت شهر گوهران بشاگرد+تصاویر

بارش باران و داستان همیشگی اختلال / قطعی خطوط تلفن و اینترنت شهر گوهران بشاگرد+تصاویر
قطعی خطوط تلفن و اینترنت شهر گوهران بشاگرد در هنگام بارش باران، سبب گلایه مندی مردم این شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین روشن‌رای، رئیس شورای شهر گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با باشاره به خسارات بارندگی اخیر، اظهار کرد: از همان آغاز بارش ها در شهر گوهران خطوط تلفن ثابت و اینترنت این شهر به طور کامل قطع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
 
,
رئیس شورای شهر گوهران بشاگرد بیان کرد: بارندگی ها علاوه بر قطعی خطوط تلفن ثابت و اینترنت به زیر ساخت های عمرانی از جمله آب، برق، فضای سبز شهر، خیابان در حال ساخت، خسارات فراوانی وارد کرده است.
,
 
,
روشن رای در ادامه افزود: بارندگی به زیرساخت شهر و منازل مسکونی پنج خانواده شهر گوهران، ۵۰۰ متر آسفالت خیابان و کوچه و ۱۰ خانه کپری خسارت وارد کرده است.
,
 
,
وی ادامه داد: بیش از یک هفته است با مسئولان شهرستانی و استانی مکاتبات در خصوص قطعی تلفن ثابت و اینترنت در این شهر انجام شده اما هیچ اقدام شایسته‌ای برای پیگیری و رفع این مشکل انجام نداده‌اند.
,
 
,
رئیس شورای شهر گوهران بشاگرد تصریح کرد: هر ساله با آغاز بارش باران قطعی ها در شبکه و خطوط تلفن، اینترنت و تلفن همراه در شهر گوهران رخ می دهد که این نشان دهنده ضعیف بودن زیر ساخت های مخابراتی و تاسیسات عمرانی در این شهر است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه خدمات ارتباطی، اینترنتی و اداری به مدت یک هفته به طور کامل قطع شده و مردم نیز هیچ گونه استفاده ای از اینترنت و خطوط تلفن ثابت نداشته اند و همین امر نیز سبب گلایه مندی مردم این شهر نسبت به وضع موجود شده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه