اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

ائمه جمعه در برخورد با هنجارشکنان کنار نیروی انتظامی هستند

ائمه جمعه در برخورد با هنجارشکنان کنار نیروی انتظامی هستند
امام جمعه فردوس گفت: ائمه جمعه در کنار نیروهای انتظامی تبلیغات لازم را خواهند کرد تا فضای سالمی در جامعه ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: برنامه‌های مدونی برای مقابله با هنجارشکنان در نظر گرفته شده است و نیاز است جلوی نابسامانی‌های هدف‌دار و طراحی شده از سوی دشمن گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی افزود: مطمئنا هیچ‌کس نمی‌خواهد با نقشه‌های دشمن همراهی کند و بی‌اطلاعی و گاهی غفلت منجر به رفتاری ناپسند می‌شود که نیاز به تذکر دارد.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: سردار اشتری فرمانده‌ای است که مسائل را با قاطعیت پیگیری می‌کند و به نظر می‌رسد سردار بتواند اجماع جهت مقابله با هنجارشکنان را در ادارات مختلف ایجاد کند.

,

 

,

بابایی ادامه داد: بایستی نهادهای مختلف همکاری‌های لازم را در برخورد با هنجارشکنان داشته باشند تا فضای جامعه اسلامی، سالم و بی‌مسئله باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه در راستای رسیدن به جامعه سالم و مطلوب کمک خواهند کرد و آگاهی‌های لازم را به مردم خواهند داد و مردم نیز بدانند تصمیمات ناجا جهت جلوگیری از مفاسد سازماندهی شده است.

,

 

,

امام جمعه فردوس عنوان کرد: پس از سخنرانی سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ائمه جمعه یکپارچه تأیید کردند و قول همکاری برخورد با قانون‌شکنان را دادند.

,

 

,

بابایی افزود: بایستی از تصمیمات ناجا در برخورد با نابسامانی‌ها و آسیب‌های اجتماعی سازمان‌یافته از طرف بیگانگان پشتیبانی و با هنجارشکنان برخورد کرد.

,

 

,

وی بیان کرد: قطعا ائمه جمعه در کنار نیروهای انتظامی تبلیغات لازم را خواهند کرد تا فضای سالمی در جامعه ایجاد شود.

,

 

,

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: امید است مردم نیز همت کنند و ارزش‌های اسلامی را پاس بدارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه