اخبار داغ

مسئول بازرسی فرمانداری بهمئی خبر داد

پیگیری اعتبار یک و نیم میلیاردی فروش سالانه آب بهمئی به شرکت نفت

پیگیری اعتبار یک و نیم میلیاردی فروش سالانه آب بهمئی به شرکت نفت
مسئول بازرسی فرمانداری بهمئی از پیگیری برای دریافت عواید فروش آب شرب شهرستان به شرکت نفت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بازرسی فرمانداری بهمئی ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  آوای ماغراز پیگیری برای دریافت عواید فروش آب شرب شهرستان به شرکت نفت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

لطف اله ایرمی تصریح کرد:شرکت های نفتی مستقر در مناطق کرنج،پارسی کلاستر و دیگر نقاط نفت خیز بهمئی در کنار استفاده از امکانات مختلف شهرستان، آب مورد نیاز خود را هم از منابع آب روستایی ما تامین می کنند.

,

وی گفت:با پیگیری های دقیقی و کارشناسی شده ای که صورت گرفت، مشخص شد این شرکت های وابسته به وزارت نفت باید ماهانه مبلغ 123میلیون ریال که سالانه رقمی نزدیک به 1.5 میلیارد ریال می شود، بابت دریافت آب به شهرستان بپردازند.

,

ایرمی خاطرنشان کرد: این مبلغ تاکنون به حساب خاصی از شهرستان واریز نشده که در این راستا با مدیرعامل آبفای روستایی استان صحبت شد.

,

مسئول بازرسی فرمانداری بهمئی افزود:پاسره قول داد از محل فروش آب شهرستان بهمئی به شرکت نفت، مشکلات اداره آبفای روستایی شهرستان را برطرف کند.

,

ایرمی ساختمان نامناسب و کمبود تجهیزات اداری را از مشکلات اداره آبفای روستایی شهرستان بهمئی برشمرد و گفت: مدیرعامل آبفای روستایی استان قول داد با رفع این مشکلات، به زیباسازی و تعمیر ساختمان اداره هم کمک کند.

,

وی در پایان گفت: این قول مدیرعامل آبفای استان را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه