اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در فارس:

نیروی انتظامی در برخورد با منکرات و مظاهر علنی فساد تنهاست/ از تلاش‌های نیروی انتظامی و سردار اشتری فرماندهی آن تشکر می‌کنم

نیروی انتظامی در برخورد با منکرات و مظاهر علنی فساد تنهاست/ از تلاش‌های نیروی انتظامی و سردار اشتری فرماندهی آن تشکر می‌کنم
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: اگر از فعالیت های نیروی انتظامی، از سوی بخش های دیگر به موقع حمایت نشوند ممکن است کار و تلاش آنها ضایع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، آیت‌الله دژکام با تشکر از مواضع فرمانده ناجا در اعلام قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان افزود: از تلاش‌های نیروی انتظامی و سردار اشتری فرماندهی آن در مقابله با منکرات و مظاهر علنی فساد قدردانی و تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم نیروی انتظامی در این عرصه تنهاست. ۲۶ دستگاه مختلف در زمینه برخورد با مظاهر علنی فساد و منکرات مسئولیت دارند اما همه نگاه ها و انتظارات در این عرصه به نیروی انتظامی است. 
 
,
,
امام جمعه شیراز تصریح کرد: سوال این است که آیا این 26 دستگاه و ارگان مختلف به تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کنند؟ باید همه مردم بدانند که کدام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث مبارزه با مظاهر علنی فساد نقش و مسئولیت دارند و چه اقداماتی تاکنون انجام داده‌اند. مطالبه‌گری از این دستگاه‌ها و اطلاع رسانی به مردم در این خصوص، تکلیف مهم رسانه‌هاست و باید تلاش کنیم تا یک نظارت مردمی بر کار این دستگاه‌ها شکل بگیرد تا مجاهدت های نیروی انتظامی به نتیجه برسد و به ثمر بنشیند.
 
,
,
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز جمع قابل توجهی از مردم ایران موضوع پیاده شدن سبک زندگی اسلامی و پیاده شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه را مطالبه می‌کنند.
 
,
,
آیت الله دژکام افزود: باید به این نکته توجه کنیم که ممکن است نیروی انتظامی فعالیت هایی را انجام دهد اما در لحظه ای که باید، از سوی بخش های دیگر حمایت نشوند و کار و تلاش آنها ضایع شود.
 
,
,
وی تصریح کرد: اعضای جامعه هم باید با پذیرفتن نقش‌ خود و ایفای آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
,
,
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری در کارها را ازجمله الزامات دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظامی و انتظامی همکاری و پیگیری لازم را در کارها داشته باشند مطمئنا به نتایج خوبی دست پیدا خواهند کرد.
 
,
,
این استاد اخلاق با اشاره به اینکه تربیت اخلاقی وظیفه نیروی انتظامی نیست اما به دلیل نبود آموزش ها امروزه نیروی انتظامی در گیر است و باید جلوگیری کند افزود:  آموزش و پرورش، روحانیت، خبرنگان، رسانه ها و… باید با نیروی انتظامی همکاری کنند تا فضا آماده شود و درصد مشکلات و جرایم کم خواهد شد.
 
,
,
یکی از نقاط ضعفی که ما داریم و باید به مرور برای رفع آن اقدام کنیم تا درست شود عدم وجود هماهنگی ها است.
 
,
,
نماینده ولی فقیه در فارس در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خودسازی و جامعه پردازی را از پیام‌های مهم این بیانیه اعلام کرد و گفت: باید تلاش شود در تمامی مجموعه‌ها خودسازی تقویت شود و برادران خدوم در نیروی انتظامی، متناسب با گام دوم انقلاب خود را آماده و محیا کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه