اخبار داغ

به دنبال انتشار کلیپ تعظیم کودکان در مقابل «محمد شریعتمداری» بررسی شد؛

پشت پرده استقبال تشریفاتی دختران از وزیر کار در مشهد+فیلم و عکس

پشت پرده استقبال تشریفاتی دختران از وزیر کار در مشهد+فیلم و عکس
چند روز گذشته کلیپی از مراسم استقبال از وزیر کار در مشهد منتشر شد که اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی و واکنش مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی را به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، چند روز گذشته کلیپی از مراسم استقبال از محمد شریعتمداری، وزیر کار و رفاه اجتماعی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این کلیپ مربوط به مراسم اختتامیه «تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی سراسر کشور» بود که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر رفاه، رئیس بهزیستی کشور و اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد و تعدادی از دختران را نشان می‌دهد که در مقابل وزیر کار ایستاده‌اند و برای او شعری را می‌خوانند و در انتها جلوی او تعظیم می‌کنند.

,

این اقدام اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشت و یکی از کاربران نوشت: «وقتی بهزیستی کودکان تحت سرپرستی‌اش را در استقبال از رئیس بهزیستی و محمد شریعتمداری به خط می‌کند تا مقابل آن‌ها تا کمر سر تعظیم فرود بیاورند! آیا بودجه بهزیستی باید خرج چنین برنامه‌هایی در هتل الغدیر مشهد بنام تجلیل از خیرین شود؟!»

, ! , !,

, ,

یکی دیگر از کاربران در صفحه توئیتر خود نوشت: یاد فیلم سینمایی روز باشکوه افتادم نقش اولشم گل‌آقا بود که علیرضا خمسه بازی می‌کرد تصویر استقبال از شریعتمداری، وزیر کار در مشهد اصلاً چرا همین کارو خود مسئول استانی انجام نمیده؟! چرا خودش خوش رقصی نمی‌کند تا لباس خوشگل به تن و تا کمر تعظیم کنه؟

,

یکی دیگر از کاربران در صفحه توئیتر خود نوشت: یاد فیلم سینمایی روز باشکوه افتادم نقش اولشم گل‌آقا بود که علیرضا خمسه بازی می‌کرد تصویر استقبال از شریعتمداری، وزیر کار در مشهد اصلاً چرا همین کارو خود مسئول استانی انجام نمیده؟! چرا خودش خوش رقصی نمی‌کند تا لباس خوشگل به تن و تا کمر تعظیم کنه؟

,

, ,

یک کاربر دیگر نیز نوشت: چرا نمیشه یه مسئولی بدون این تشریفات بره همایشی یا بره استانی و کارش رو انجام بده و برگرده؟!

,

حتماً باید این وسط حرمت این بچه‌ها شکسته بشه؟!

,

برای پیگیری این موضوع در ابتدا به سراغ اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی رفتیم و درویشیان، کارشناس مسئول این اداره در جواب خبرنگار «صبح توس» گفت: برگزاری این مراسم بر عهده اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان بوده است و ما دخالتی در اجرای این برنامه نداشته‌ایم.

,

لغو مراسم‌های تشریفات به دستور استاندار خراسان رضوی

, لغو مراسم‌های تشریفات به دستور استاندار خراسان رضوی,

وی افزود: از زمان حضور علی‌رضا رزم حسینی، استاندار جدید خراسان رضوی، به دستور وی تمامی مراسم تشریفات در پاویون فرودگاه لغو شده‌اند و تمامی مسئولان مثل افراد عادی به مشهد رفت‌وآمد می‌کنند.

,

در ادامه به سراغ مسئول روابط عمومی اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی رفتیم و وی در جواب خبرنگار ما گفت: برگزاری این مراسم بر عهده سازمان بهزیستی بوده و ما نیز در این مراسم مهمان بوده ایم.

,

, ,

در انتها دلایل این تشریفات و حضور کودکان در مراسم استقبال از وزیر کار را از حمید رضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی جویا شدیم و وی در پاسخ به «صبح توس»، اظهار کرد: تمامی هزینه‌های این مراسم بر عهده جامعه خیرین حامی معلولان کشور بود و ریالی از بودجه بیت المال در این مراسم هزینه نشده است.

,

تمامی هزینه‌های مراسم بر عهده خیرین بود

, تمامی هزینه‌های مراسم بر عهده خیرین بود,

وی تصریح کرد: با این وجود هتل الغدیر جزء هتل‌های چهار ستاره و معمولی مشهد به حساب می‌آید و تمامی تلاش خود را کرده‌ایم تا این مراسم با کمترین هزینه برگزار شود و از مراسم لوکس و مجلل خبری نبود.

,

پوریوسف ادامه داد: در این مراسم که خیرین حضور داشتند برای شناساندن گروه‌های هدف آن‌ها که کودکان بی‌سرپرست هستند، از حضور گروه سرود دختران شیرخوارگاه علی‌اصغر که کمتر از 4 سال سن دارند بهره گرفتیم تا آن‌ها ببیند که خدماتی که ارائه می‌دهند به چه گروهی است.

,

حرمت این دختران زیر سؤال نرفت

, حرمت این دختران زیر سؤال نرفت,

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم حرمت این دختران زیر سؤال نرفته و حضور آن‌ها به‌صورت داوطلبانه بوده و به دلیل اینکه این دخترها که جزء کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند پس از اجرای سرود از سوی حضار و مسئولان تشویق می‌شوند، علاوه بر اینکه برای روحیه آن‌ها بد نیست، بلکه باعث خوشحالی و بالا رفتن اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات ما به شیرخوارگاه علی‌اصغر خدمات کرامت‌مندانه است، گفت: در این راستا بازدید از شیرخوارگاه هایمان برای عموم آزاد نیست زیرا اثرات تربیتی مخربی بر روی بچه‌ها می‌گذارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه