اخبار داغ

حق شناس اشتباه مناف را تکرار نکند؛

تکیه استانداری گلستان بر عصای پوسیده فتنه گران / چراغ سبز مشاور حق شناس به تیم اصلاح طلب تندرو

تکیه استانداری گلستان بر عصای پوسیده فتنه گران / چراغ سبز مشاور حق شناس به تیم اصلاح طلب تندرو
به نظر می رسد؛ استانداری گلستان بر عصای پوسیده فتنه گران تکیه زده و با چراغ سبز مشاور حق شناس به تیم استاندار اسبق و اصلاح طلب تندرو در استان حق شناس را با چالش مواجه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند دو روز پیش حسین رفعتی یکی از فتنه گران سال 88 گرگان که تصاویرش در کلیپ های مختلفی که مناسبت ایام 9 دی پخش می شود ، موجود است در استانداری گلستان با حراست دیدار کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

گویا بحث رفتن یا ماندن علی اصغر میرزایی مسئول حراست استانداری این روزها داغ شده و برخی می گویند که او رفتنی است ، چند روز پیش بود که چوبداری مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در پی تنش هایی که در استانداری بعد از درگیری اش با سیفی مدیر کل امنیتی و چراغعلی معاون سیاسی امنیتی ایجاد کرد ، با میرزایی مسئول حراست نیز درگیر شد .

,

اما دو عامل نقش فتنه گران استان گلستان با زعامت هاشم مهیمنی در تحولات استانداری را پررنگ کرده است :

, اما دو عامل نقش فتنه گران استان گلستان با زعامت هاشم مهیمنی در تحولات استانداری را پررنگ کرده است :,

 اول ) کنش ها و مناقشات درون حوزه سیاسی امنیتی استانداری

,

دوم ) دیگری انتصاب اسماعیل عبداللهی به عنوان مشاور استاندار گلستان

,

اسماعیل عبداللهی کیست؟

, اسماعیل عبداللهی کیست؟,

اسماعیل عبداللهی از دوستان و همفکران نزدیک هادی حق شناس استاندار گلستان است ، او دبیر هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان بود ، عبداللهی در کارنامه کاری خود دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و همچنین فرمانداری رودبار ،تالش، مهاباد ، چابهار و انزلی را دارد.

,

عبداللهی این روزها در استانداری گلستان مستقر شده و فعلا مشاور اصلی هادی حق شناس در انتصابات است .

,

ذکر یک نکته مهم هم در مورد عبداللهی خالی از لطف نیست و آن اینکه او اولین پست خود را در تهران در زمان شهرداری هاشم مهیمنی می گیرد و از اینجاست که مدیون بودن او به پدر معنوی جریان فتنه در استان گلستان باعث باز شدن ردپای جریان فتنه در استانداری گلستان شده است .

,

با آمدن عبداللهی به استانداری گلستان دو روز پیش حسین رفعتی به استانداری رفته و به دنبال رایزنی برای تصاحب سمتهای مهم در استانداری گلستان شده است .

,

آنچنان که از شواهد و قرائن بر می آید رفعتی به میرزایی گفته که متن گزارش درگیری های چوبداری مدیر کل سیاسی ( از دوستان نزدیک وی) را به وزارت کشور ارسال نکند و او هم قول می دهد که میرزایی همچنان حراست باقی بماند .( این نکته را درک کنیم که میرزایی به عنوان مسئول کل حراست در زمان انتخابات نفر اصلی تایید کاندیداها می باشد و در ایام انتخابات خیلی به درد جریان فتنه برای تایید صلاحیتها حداقل در هیات اجرایی می خورد .)

,

گویا رفاقت عبداللهی با طیف هاشم و نوچه های سیاسی وی اعم از رفعتی و چوبداری و ... به حدی است که با این افراد به فاتحه خوانی می رود ، عبداللهی بداند با این روند نه تنها خودش بلکه حق شناس استاندار گلستان نیر باید مجلس فاتحه خوانی برای رفتن خودشان از استان بگیرند چون این مسیر همان راه اشتباهی است که مناف هاشمی رفت و از همانجا ضربه خورد .

,

آن عصایی که امثال عبداللهی و حق شناس در گلستان بدان تکیه کردند پوسیده است و دیر یا زود می افتد لذا انتظار می رود این عزیزان رویه خود در انتصابات و میدان دادن به فتنه گران را اصلاح نمایند .

,

شاید حرف ما به گوش استاندار نرسد اما در این میان هستند افرادی که درون مایه انقلابی و دلسوزی برای مردم را داشته و دارند ، یکی از این افراد محمدپور مدیر کل حوزه استاندار می باشد که جوانی انقلابی و ارزشی است و نمی گذارد اوضاع استان در جهت خلاف خواسته های مردم و در مسیر خواسته های ناتمام سیاسیون قرار بگیرد ، او باید چشم و گوش استاندار باشد و به او بگوید که اطرافش چه خبر است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه