اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

برخورد قاطع با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم/پشتیبان ناجا هستیم

برخورد قاطع با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم/پشتیبان ناجا هستیم
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پشتیبان ناجا هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری و برخورد با هنجارشکنان اظهار داشت: همیشه ما دغدغه این موضوع را داریم و در خصوص برخورد با هنجارشکنان دو نوع برخورد سلبی و ایجابی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی در این راستا افزود: در راستای ایجابی باید کارهای فرهنگی به‌صورت منظم برنامه‌ریزی شود به‌طوری‌که در این راستا می‌توان اقدامات فرهنگی موردنیاز را در مدارس و دانشگاه‌ها انجام داد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی همه دستگاه‌های متولی و نهادهای فرهنگی با همکاری می‌توانند در کنار هم اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

,

وی بیان کرد: بخشی از برخوردها به‌صورت سلبی است و ناجا وظیفه دارد با هنجارشکنان برخورد کند که تاکنون نیروی انتظامی به وظیفه خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بخشی از هنجارشکنی‌ها در جامعه توسط تحریک‌های خارج از کشور و ضدانقلاب‌ها صورت می‌گیرد که باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: هنجارشکنان عفت عمومی و ارزش‌ها را هدف قرار داده‌اند که باید دستگاه‌های متولی با شدت با این هنجارشکنان برخورد کنند.

,

وی گفت: در جامعه عده‌ای هستند که سبک‌رفتار و حرکاتشان متفاوت است و نیاز به هدایت و نصیحت دارند که با راهنمایی، گفت‌وگو و تذکر این افراد سبک‌رفتارشان تغییر می‌کند ولی بخشی از افراد عمداً با تحریک خارج از کشور و با نگاه مخالفت با نظام هنجارشکنی می‌کنند و علاوه بر این باارزش‌ها و مظاهر دینی برخورد می‌کنند و اقداماتی مانند سگ گردانی را انجام می‌دهند که باید به‌صورت جدی و قاطعانه با آن‌ها برخورد شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ما از قبل پشتیبان ناجا بودیم و هنوز هم هستیم و متن جامعه ما متن دینی، انقلابی و باعفت است و مردمی باایمان و دین‌دار داریم که حافظ ارزش‌ها هستند اما باید با افرادی که هنجارشکن هستند برخورد شود و برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه