اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فضا برای قانون‌شکنان همیشه ناامن است

فضا برای قانون‌شکنان همیشه ناامن است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه از نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان حمایت می‌کنیم، گفت: فضا برای قانون‌شکنان همیشه ناامن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله نورالله طبرسی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اعلام حمایت از مواضع فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور درباره برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان اظهار کرد: چه معنی دارد در استانی که بیش از 10 هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده است، یک عده به عنوان تفریح و خوشگذرانی، دهن‌کجی و هنجارشکنی کنند.
 
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی تقویت نیروی انتظامی بود که نیرویی ولایی، انقلابی و مورد اطمینان هستند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان مدیون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.
 
این مسئول حفظ امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های نیروی انتظامی در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های نظام و همچنین برقراری امنیت در کشور قابل تقدیر است.
 
طبرسی با بیان این که پلیس ایران اسلامی رسالت سنگینی در تأمین امنیت اخلاقی، فکری، عقیدتی و اخلاقی عهده دار است، گفت: نیروی انتظامی کشورمان الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است.
 
وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر همه تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر شکل ممکن در این کشور پیاده کنند، ادامه داد: تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه قرآن و ارزش های دینی در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این اقتدار و عظمت موجب ناراحتی و هراس دشمنان اسلام ناب شده است و تلاش می کنند تا مبانی دینی را به هر شیوه ای خدشه دار کنند.
 
این مسئول با بیان این که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان همواره با اقتدار در برابر هر گونه تهدید و یاوه گویی دشمنان ایستادند و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها ندادند، ادامه داد: امروز هر جا صحبت از امنیت و اقتدار در جامعه است، نام نیروی انتظامی در بالاترین سطوح جامعه اسلامی قرار دارد.
 
طبرسی ولایت مداری را یکی از ویژگی های شاخص نیروی انتظامی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: نیروی های مسلح کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند.
 
وی با بیان این که کشورمان شرایط آرام و امنی دارد، ادامه داد: با وجود این موضوع اما باز هم رسالت نیروی انتظامی بسیار سنگین است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به شرایط توریستی مازندران اشاره کرد و با بیان این که وظیفه نیروی انتظامی در استان بسیار سنگین است، افزود: انتظار ما از مسؤولان نیروی انتظامی برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه است.

این مسئول با اشاره به این که متأسفانه برخی ها به بهانه استفاده از دریا و جنگل شئونات اسلامی را زیر سؤال می برند، ادامه داد: از نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان حمایت می کنیم.
 
طبرسی یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی را برقراری آرامش، امنیت، حفاظت از جان و مال و نوامیس مردم دانست و گفت: از افتخارات مجموعه پلیس همین بس که سرباز ولایت و خادم ملتی است که وفادار به انقلاب و خون شهدا و ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه