اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:

خسارت ناشی از سیل به ۹هزار واحد مسکونی در استان همدان

خسارت ناشی از سیل به ۹هزار واحد مسکونی در استان همدان
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان بااشاره به بهسازی و بازسازی ۲۱هزار واحد مسکن روستایی استان همدان ، گفت: برای انجام این امر تسهیلات به صورت تدریجی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسن ظفری عصر امروز، در حاشیه بازدید معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور از وضعیت ساخت و ساز مناطق روستایی سیل زده اسدآباد گفت: امسال در استان همدان 2 هزار واحد سهمیه بازسازی و 12 هزار واحد سهمیه بهسازی مسکن است که در مجموع 21 هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستاهای استان همدان ساخته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: ساخت 21 هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان شاخص  بهسازی مسکن روستایی استان همدان تقریبا به شاخص 1404 نزدیک خواهد شکری که این امر گام بزرگی برای استان خواهد بود.

,

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در این امر مشارکت و همت مردم را مهم خواند و گفت: سهم استان همدان از حادثه سیل ناشی از بارندگی های فروردین ماه امسال را 9 هزار واحد است که از این تعداد واحد 6 هزار واحد تعمیری و 4 هزار واحد معیشتی بوده است.

,

وی به آغاز توزیع سیمان رایگان از 10 روز پیش برای ساخت مسکن های در حال تعمیر و احداث تخریب شده ناشی از سیل اشاره کرد و گفت: تسهیلات احداثی در قالب 40 میلیون برای واحدهای روستایی و 50 میلیون برای واحدهای شهری در حال عقد قرار داد توسط سیستم های بانکی است.

,

ظفری خاطرنشان کرد: برای 6 هزار واحد تعمیری سطح استان علاوه بر 40 میلیون تسهیلات بازسازی روستایی و 50 میلیون تسهیلات بازسازی مسکن شهری، 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون کمک بلاعوض نیز به ازای هر واحد در نظر گرفته شده است که به تدریج با پیشرفت واحدها در اختیار واحدهای مالکین قرار می گیرد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه