اخبار داغ

در گفتگو با 2 تحلیلگر البرزی مطرح شد؛

پلیس بار کوتاهی 26 دستگاه را در مقابله با قانون‎شکنی به دوش می‎کشد/ مسئولین، پشت پرده جوسازی علیه ناجا/ آقایان عفاف و حجاب را سیاسی می‎دانند!

پلیس بار کوتاهی 26 دستگاه را در مقابله با قانون‎شکنی به دوش می‎کشد/ مسئولین، پشت پرده جوسازی علیه ناجا/ آقایان عفاف و حجاب را سیاسی می‎دانند!
بعضا عده‎ای در برابر پلیس و ضابطین قوه قضائیه جری شده‎اند و متاسفانه کوچکترین امر به معروف و نهی از منکری نیز با قمه مواجه می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر موضع فرمانده ناجا درباره مقابله جدی با انواع ناهنجاریها و قانون شکنی ها که با بهانه های مختلفی همانند داشتن حریم خصوصی در خودرو و عناوینی از این دست انجام می شود، با حمایت های اقشار متعدد در کشور مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
پشت پرده جوسازی علیه ناجا قصور مسئولین است
, پشت پرده جوسازی علیه ناجا قصور مسئولین است ,
 
,
امام جمعه سابق کمالشهر کرج در واکنش به سخنان سردار اشتری، به خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه دستگاه هایی اعم ارشاد که باید فعالیت های فرهنگی را در دستور کار قرار دهند و بودجه های کلان در اختیار دارند عملا همه چیز را رها کرده اند. 
, تیتریک,
 
,
حجت الاسلام حسین خالق پرست افزود: ابلاغ عفاف و حجاب که باید توسط رئیس جمهور ابلاغ شود مطرح نشد و به ناچار رئیس قوه مقننه نسبت به ابلاغ آن اقدام کرد در نتیجه مسائل مذکور نشان دهنده این است، آنگونه که باید در عرصه فرهنگی اقدامی صورت نگرفته است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پلیس به جای جنبه ایجابی، جنبه سلبی دارد، اظهار داشت: بعضا عده ای در برابر پلیس و ضابطین قوه قضائیه جری شده اند و  متاسفانه کوچکترین امر به معروف و نهی از منکری نیز با قمه مواجه می شود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان البرز تصریح کرد: پلیس بار کوتاهی دستگاه ها را به دوش می کشد و افرادی که درصدد تذکر به قانون شکنان باشند نیز با برخورد ناشایست دیگران پاسخ داده خواهند شد. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست گفت: از 26 دستگاهی که باید پای کار باشند صرفا پلیس در قالب وظیفه ای که بر عهده دارد وارد عمل شده است تا قوه قضائیه در مرحله بعد با متخلفان برخورد کند اما متاسفانه عفاف و حجاب برای مسئولین، بیش از آنکه جنبه اعتقادی داشته باشد به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است. 
,
 
,
وی افزود: نمایندگان مجلس به دنبال رای هستند و توجهی به این مسئله ندارند که ریشه خانواده ها توسط دشمن زده می شود در نتیجه هیاهو و جوسازی ها علیه پلیس به واسطه کوتاهی متولیان امر در انجام وظایف بوده و اگر پلیس هم وارد عمل می شود چون به قبای اقایان بر می خورد و ممکن است با بستگان انها برخوردی شده باشد، صدای انها در می اید. 
,
 
,
امام جمعه سابق کمالشهر تاکید کرد: متاسفانه کم کاری دستگاه ها در راستای برخورد با قانون شکنی و توجه به عفاف و حجاب به این دلیل است که انها اعتقادی به این موضوع ندارند.
,
 
,
قوه قضائیه باید از ناجا حمایت کند
, قوه قضائیه باید از ناجا حمایت کند ,
 
,
همچنین عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به مواضع سردار اشتری به خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه امروز پلیس در عرصه مقابله با قانون شکنی تنها شده است و آنگونه که باید از آنها حمایت نمی شود. 
, تیتریک,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد افزود: عده ای تصور می کند که پلیس خلاف مسیر حرکت می کند در حالیکه این موضوع واقعیت ندارد و وظیفه ذاتی پلیس برخورد با ناهنجاری ها و هنجار شکنی ها است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نظام، نظام جمهوری اسلامی است و شتر سواری دولا دولا نمی شود، اظهار داشت: باید با افرادی که به هر نحوی در حال ایجاد اخلال در نظام هستند برخورد شود اما قوه قضائیه نیز باید از ناجا حمایت کند. 
,
 
,
نماینده سابق ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: با روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی امیدها برای حمایت از ناجا زنده شده است تا پلیس تنهایی که امروز آن را احساس می کند دیگر نداشته باشد.  
 
,
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه